קרדיט - freepik

שנת הלימודים מסתיימת, ובמקומה כל ילדי וילדות (ונערי ונערות) המדינה, במשך חודשיים שלמים ייהנו מקייטנות, טיולים משפחתיים, זמן איכות עם חברים, זמן איכות בבית – ויצברו המון חוויות מדהימות של קיץ, ים, קולנוע, קניונים, משחקים וחו"ל. מדובר באחת מן התקופות הכיפיות של השנה והיא עוברת כל כך מהר, שמבלי שנשים בכלל לב, נמצא את עצמנו כבר שולחים את ילדינו לשנת הלימודים הבאה. עבור חלקם זו תהיה כיתה א' ראשונה ומרגשת, עבור אחרים זו תהיה קפיצה לחטיבה, ואצל הגדולים מבניהם, זו תהיה השנה האחרונה כתלמידי בית ספר ולאחריה יתגייסו לצבא.

במהלך שתים עשרה שנים, אנחנו בסיומו של כל חופש גדול יוצאים למסע רכישות של כל מוצרי חזרה לבית הספר, וזאת משום שאנחנו רוצים שילדינו יתחדשו וייהנו מהחזרה האינטנסיבית ללימודים. אנחנו עוברים בין חנויות וקניונים ומתאמים קלמר לתיק, ועפרונות בצבעים כאלה ועטים מסוגים כאלה… כשלמעשה, אין שום סיבה שנבזבז את הזמן היקר שניתן לנו ליהנות מעוד קצת חופש עם ילדינו, ואנחנו יכולים לקצר את כל מסע הקניות למספר הקלקות זריזות מהבית.

מכשירי כתיבה באטרקציה

מחלקת מכשירי הכתיבה של אטרקציה היא מחלקה ענקית שמתחדשת כל הזמן, לבטח כאשר מדובר בימי החזרה לבית הספר. למען האמת, כבר בתחילת החופש הגדול אנחנו מתמלאים בסחורה חדשה עם כל המותגים האופנתיים והרלוונטיים לשנת הלימודים הבאה. ניתן למצוא אצלנו תיקים, קלמרים, מכשירי כתיבה, קופסאות אוכל, בקבוקי שתייה, מערכת שעות, מוצרי יצירה וציור, יומנים ועוד כל דבר שניתן להעלות על הדעת, אותו ילדינו צריכים.

מחלקת התיקים

במחלקת התיקים, ניתן למצוא תיקים לנערים ולילדים צעירים משני המינים. לתלמידי החטיבה והתיכון, ניתן למצוא מותגים אופנתיים כגון פילה, ניו ארה, אדידס, פומה, ליוויס ועוד, בעיצובים משגעים ובסטייל יותר ספורטיבי, יותר קיצי או יותר סולידי ובוגר. לילדים, ניתן למצוא תיקים ועליהם הדמויות האהובות מהסרטים והסדרות– חד קרן, לול, פורטנייט, נסיכות, ספיידרמן, כדורגל ועוד. מחלקת התיקים כוללת גם תיקי טרולי לנשיאת משקלים לילדים.

לכל מותג תוכלו להתאים סט מושלם של ציוד משלים: קלמרים, קלסרים, תיקיות, כלי כתיבה, ספירלות, עפרונות ועוד.

אטרקציה עד הבית

אטרקציה היא חנות הדיסקאונט מהגדולות והראשונות בישראל, ולאחר שנים שנתנה מענה לתושבי המרכז, עתה, המוצרים שלנו סופסוף מגיעים לכל רחבי הארץ. במהלך שנת 2020, הקמנו את מערך המשלוחים שלנו שמגיע עד לקצוות הרחוקות מצפון ודרום, ואת האתר שלנו שבו ניתן ליהנות מקטלוג כל המוצרים במנוע חיפוש נוח לשימוש. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר ויחד עם הילדים לחפש בין המותגים השונים ולמצוא בדיוק את מה שמתאים להם. במקום להידחק בין החנויות והקניונים בחיפוש אחר מוצרי חזרה לבית הספר, ניתן ליהנות עוד טיפה מהחופש הגדול שנותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here