ולסיום… התחזית: גם אתכם יחפשו בנרות כשתסיימו לימודי הנדסת חומרים. המומחים שלנו ערוכים ליידע אתכם ולייעץ לכם היכן כדאי ללמוד את המקצוע המבוקש כל כך. בהצלחה! 

בעולם משתנה, עתיר טכנולוגיות ורווי חידושים, מהנדסים מוכשרים ויצירתיים נקלטים באופן טבעי במקומות עבודה שבהם עוסקים בתכנן, בפיתוח ובייצור העתיד.

כולנו אפופים ומוקפים מוצרים אשר עצם קיומם הם תוצאה ישירה של רעיון וביצוע של מי שסיימו לימודי הנדסת חומרים. אם גם אתם רוצים להיות מחולליו של שינוי שישפיע על חייהם של בני אדם רבים במקומות שונים בעולם – מוסדות לימוד רבים בישראל, באוניברסיטאות ובמכללות, מציעים לכם תחום לימודי אשר בוגריו עשויים למצוא חיש קל עבודה משתלמת.

בתקופה האחרונה עולה המודעות לחשיבות בחירת החומר המתאים עבור כל מוצר, מכיוון שהבנה מדויקת של הרכב החומר חשובה מאוד על מנת ליצור את המוצר הטוב והעמיד ביותר. תחום הנדסת החומרים הוא תחום רחב מאוד המשפיע על ייצור מוצרים רבים המשמשים אותנו בתחומים רבים בחיים כמו לדוגמא תרופות שונות, חומרי הדברה ומכונות שונות.

רוצים להתקדם ולהתחיל ללמוד? לקבלת פרטים נוספים והצעות מחיר של המכללות והאוניברסיטאות הטובות ביותר ברחבי הארץ צרו עימנו קשר.

יסודם ובסיסם של מוצרים רבים הוא בטכנולוגיות חדשניות של הנדסת חומרים: פולימרים, תרופות, פלסטיק, חומרי ניקוי, דשנים לחקלאות, חומרי ניקוי וחיטוי, נייר, נפט ומוצריו (תזקיקים), מתכות שונות ובחומרים המשמשים בתחבורה, תעופה וגם ב… חלל.

הנדסת חומרים – לימודים תובעניים ומגוונים:
אם יש לכם נטייה למקצועות הריאליים בכלל והמדעיים בפרט, תוכלו למצוא בלימודים כר נרחב: מתמטיקה, מחשבים, כימיה, פיזיקה, תהליכים וחומרים למיקרו אלקטרוניקה, התקנים אלקטרו אופטיים, שיטות מתקדמות בעיבוד חומרים, התנסות בטכנולוגיות מתקדמות במעבדות וגולת הכותרת של הלימודים וסיכומם – פרוייקט גמר, אשר מנחים אותו, במשותף, נציג מחברה חיצונית שבה מתבצע הפרויקט עם מנחה מסגל ההוראה.

איך להיות ידידותיים לסביבה:
מסלול לימודי זה פותח בפני התלמידים אופק רחב למכלול נושאים הנמצאים כיום בחזית המחקר והפיתוח. האתגר הניצב לפתחם של מהנדסי חומרים בפיתוח מוצרים אשר בבסיס המחשבה עליהם מונחת ההכרה והתפיסה של הצורך לשמור על איכות הסביבה מהווה אתגר נוסף על שאר האתגרים שבפניהם ניצבים מהנדסי החומרים.

הצורך להפחית את זיהום הסביבה מזה וההכרח לייצר חומרים שאינם מסכנים את הבריאות מחייב את המהנדסים לשקוד כל העת על עבודתם כאשר עין אחת – לכל המעט – צופה את העתיד בכלל ואת בריאותם של בני אדם בו בפרט.

WANTED:
מהנדסי חומרים עשויים להשתלב במגוון מקומות עבודה איכותיים ומתגמלים: בתעשיות ביטחוניות ואזרחיות בתפקידי תכנון המוצר, פיתוחו וייצורו, ביחידות של מוסדות ומפעלים העוסקות בפיתוח חומרים, בתחומי בקרת איכות במקומות שונים, במפעלי אלקטרוניקה, בחברות בנייה, בחברות המייצרות מתכות, במוסדות רפואיים, בתעשיית ההיי טק, בחברות העוסקות בתחום המיקרואלקטרוניקה ועוד.

תנאי הקבלה:
לימודי הנדסת חומרים הם לימודים מרתקים ומאוד מבוקשים.כל מועמד נדרש להציג תעודת בגרות מלאה, כאשר ישנה עדיפות למועמדים בעלי ממוצע גבוה. יש צורך ב 4 או 5 יחידות לימוד במתמטיקה. בנוסף לבגרות מלאה יש צורך להיבחן בבחינה הפסיכומטרית ולהוציא ציון גבוה.
חשוב מאוד לוודא כל שנה את דרישות הקבלה העדכניות מכיוון שיתכנו שינויים.

מה לומדים?
תוכנית הלימודים מגוונת וכוללת קורסים שונים המתמקדים בתכונות החומרים השונים כמו אלקטרומגנטיות, חומרים פלסטיים, תכונות של חומרים מתכתיים ופולימרים. בנוסף לכך יינתנו קורסים בפיזיקה, מכאניקה וחשמל. בנוסף ללימודים העיוניים כל תלמיד יתנסה גם בעבודה מעשית במעבדת מחקר ויגיש פרויקט מסכם בתחום.

תעסוקה בסיום הלימודים:
אפשרויות התעסוקה בסיום הלימודים מגוונות והבוגרים יכולים להשתלב בתעשיית התרופות, במפעלי התעשייה ובתעשייה האווירית. ניתן כמובן להמשיך ללמוד לתארים מתקדמים בתחום.

הרצון והמוטיבציה שלכם והידע וההכוונה שלנו יביאו אתכם אל מוסד הלימוד המתאים לכם ביותר ללימוד מקצוע אטרקטיבי. מלאו את הטופס המקוון ונחזור אליכם און ליין בהצעות שמתוכן תוכלו לבחור את הטובה ביותר עבורכם. בהצלחה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here