רוצים להתחיל את החיים ברגל ימין? אנחנו מציעים לכם מוסדות לימוד מצוינים לצעוד בהם את הצעד הראשון לקראת קבלת תואר הנדסאי בניין. עלו והצליחו!

אם תמיד חלמתם לתכן מבנים שישמשו למגורים או לתעשייה אתם יכולים להגשים את החלום וללמוד הנדסת בניין. מקצוע זה הינו מקצוע נדרש ומבוקש מכיוון שתמיד קיים ביקוש רב לכל מי שיודע לתכנן בתים, מבני ציבור, כבישים ועוד מבנים רבים ומורכבים. אז אם תמיד רציתם לדעת איך בדיוק בונים ומתכננים את כל המבנים השונים- מקומכם איתנו.

אנחנו כאן, ערוכים ומזומנים, כדי לסייע לכם לעלות ולהצליח בבחירה נכונה ומושכלת של מוסדות לימוד שיכשירו אתכם לקבל תואר ומקצוע שיפתח לכם דלתות רבות אל מקומות שמועיל ומאתגר להימצא בהם.

לימודים לקראת קבלת תואר הנדסאי בניין נמשכים שנתיים. הם עשויים להוות מסלול מצוין לחיילים משוחררים אשר רואים את עתידם בתחום. ברוב המוסדות הלימודים מוכרים לצורך מימוש הפיקדון הצבאי.

אם גם אתם בין מאות הסטודנטים המעוניינים ללמוד מקצוע המשלב בתוכו יצירתיות ואומנות, אנו באתר נשמח לסייע לכם בקבלת כל המידע הרלוונטי, כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם בטופס המקוון!

הנדסאי בניין / הנדסאי הנדסה אזרחית – מסלול לימודים:
מכללות רבות מציעות לימודי תואר הנדסאי בהנדסה אזרחית במגמת בניין או ניהול בנייה, ובמסגרתם לומדים הסטודנטים מגוון רחב של נושאי לימוד, חלקם בתחומים מדעיים בסיסיים, ובשלב מתקדם יותר גם נושאים בתחום ההנדסה בכלל ובתחום הנדסה אזרחית והנדסת בניין בפרט.

נושאי הלימוד משתנים מעט בין מכללות אולם ברוב המכללות נלמד חלק נכבד מבין הקורסים הבאים: מתמטיקה, אנגלית טכנית, תורת הבנייה והמבנים, חוזק חומרים, חישובים סטטיים, תכנון הנדסי, תכנון קונסטרוקציות, ארגון וניהול הבנייה, תכנון מבנים חישוב כמויות, בטיחות באתרי בנייה, תכנון אינסטלציה, גיאודזיה, תכנון כבישים, תכנון וביצוע תשתיות, שימושי מחשב בהנדסת בניין, תוכנות שרטוט, תוכנות לתכנון מבנים, ועוד. לקראת סיום הלימודים נדרשים הסטודנטים להגיש פרויקט גמר בתחום התמחות נבחר.

קורסים נלמדים:

הקורסים כוללים חומר תיאורטי רב שמטרתו בין היתר להכיר לכם את חומרי הבניה השונים, איך מתכננים בנין, תכנון של תשתיות וכבישים, בטיחות בבניה, פיקוח על הבניה, כלכלה אזרחית, מיגון של מבנים ושימוש במחשב בהנדסת בניין. בנוסף לחומר העיוני, כל תלמיד יצטרך ליישם את החומר שנלמד בכיתה באופן מעשי.

אפשרויות תעסוקה והתפתחות:

עם סיום לימודי תואר הנדסאי בניין או ניהול בנייה מקבל הבוגר דיפלומה מטעם המכללה ומה"ט (המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע), איתה יוכל להירשם בפנקס ההנדסאים והטכנאים, במדור ניהול בנייה. הנדסאי בניין או ניהול בנייה יכול להשתלב בעבודה בחברות נדל'ן ובנייה, משרדי תכנון, רשויות מקומיות, משרדי מהנדסים במגזר הפרטי או הציבורי (מהנדסי ערים) בתפקידים שונים, כגון: אחראי באתרי בנייה, מפקח עבודה או הנדסאי עבודה מטעם הקבלן המבצע, ועוד.

הנדסאי בניין יוכל להשתלב כהנדסאי תכנון, שאז עיקר העבודה הינה עבודה משרדית של מול המחשב, ופחות עבודה בשטח; או כהנדסאי ניהול ופיקוח, שאז עיקר העבודה הינה מול בעלי מקצוע בשטח. הנדסאי בניין יוכל גם להמשיך ללימודי תואר ראשון בהנדסה אזרחית, הנדסת בניין, או תחומי הנדסה קרובים אחרים.

לקבלת מידע נוסף צרו עימנו קשר באתר בהקדם האפשרי ונשמח להעניק לכם את רשימת המכללות והאוניברסיטאות הטובות ביותר ברחבי הארץ, תנאי קבלה ועלויות!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here