כוחו של הפנקס הקטן

בעלי עסקים עושים שימוש בפנקסים לצרכים שונים ובמקרים רבים נוצר אי סדר גדול שגורם לבלבול בקרב בספקים, הלקוחות וכמובן הרשויות. כל מי שמנהל עסק יודע כמה חשוב לשמור על סדר ולמלא את החשבוניות והקבלות בזמן אמת. בחירה בפנקס הנכון תביא ללא ספק לפחות בלגן במשרד ובשל כך ליעילות גבוהה יותר של העבודה באופן כללי.

כאמור, ניתן להשיג סוגים שונים של פנקסים בהתאם למהות העבודה. הדפסת פנקסים תיעשה בדרך כלל על ידי חברת דפוס שלא תייחס יותר מידי חשיבות למראה החיצוני או לעיצוב של הפנקס. פנקסים הם בסופו של דבר כלי רישום וניהול יעיל למדי אך ניתן להשיג גם פנקסים מעוצבים ומותאמים באופן אישי:

  • חשוב לעצב את הכיתוב על גבי הפנקס כך שהוא ישקף את המצב התעסוקתי שלכם. פרטים שונים יהיו רלוונטיים ביותר ויבטיחו סדר וניהול נכון.
  • מומלץ לבחור בסוג נייר מתאים ועל גביו להדפיס לוגו ברור של העסק שלכם.
  • ישנה גם חשיבות לבחירת העמוד ממנו הפנקס יתחיל (לא תמיד הוא צריך להתחיל מהספרה 1).
  • גם לגודל הדף ישנה חשיבות ומומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע בתחום זה.

לוחות שנה מגנטיים

במקומות רבים נוכל לראות לוח שנה מגנטי אשר יהיה מודבק על גבי משטחי מתכת שונים, מקררים וארונות מתכת. אין זה משנה אם מדובר על לוח שנה גדול ומושקע או קטן ויעיל בכל מקרה חשוב שהוא יהיה צבעוני כמה שיותר כך שניתן יהיה להבחין בו למרחוק. פרסום על גבי לוח שנה הוא יעיל מאוד וקל מאוד להעביר דרכו את המסר על ידי שימוש במילים, צבעים ולוגו. מומלץ לבחור בלוח שמאפשר גם מחיקה של הערות שנרשמו על גביו ובכך לייעל את תפקידו.

גודל המגנט הוא חשוב שכן אם הוא יהיה קטן מידי אז הלוח לא יחזיק מעמד וייפול בשל הכובד שלו. היות שלא מדובר על הוצאה גדולה מידי, ניתן בהחלט להשקיע בלוח שנה איכותי, צבעוני ויפה עם מגנט חזק שיצמיד אותו לכל משטח.

פרספקס מודפס

הדפסה על פרספקס היא בחירה מצוינת כאשר אנו מחפשים שלט שיעמוד על תילו זמן ממושך. החומר הוא בעל חוזק רב, לא נשחק ולבלתי ניתן לשבירה. דפוס דיגיטלי – גרף פרינט בע"מ מבצעת הדפסות איכותיות על גבי חומרים מסוגים שונים.

התקשרו עכשיו :  08-9256712.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here