חדרי ילדים: עיצובים מרעננים ל-2020
קרדיט PIXABAY

חחדר הילדים הוא לא רק מקום לישון ולשחק, לרוב הוא הופך לחלקת אלוהים הקטנה של הילד, ולמרחב הפרטי שבו הוא מבלה חלק גדול מזמנו. כיום נדמה שניתן לעצב את חדר הילדים כך שיתאים גם לנער המתבגר, שאליו הילד יהפוך בעוד מספר שנים, והדבר אינו מצריך השקעה גדולה מדי, אלא רק טיפה של מחשבה ותכנון קדימה. הנה כמה רעיונות עבור חדרי ילדים מעוצבים, שיעזרו לכם להתאים את החדר בדיוק למידותיו של הברנש הקטן.

ילדים לרוב מעוניינים להרגיש כמו המבוגרים, והדבר מורגש גם בעיצוב חדרי ילדים, הטרנדים אשר תופסים תאוצה בעיצוב חדרי ילדים הם אותם אלו שמקבלים ביטוי בעיצוב חדרי השינה של ההורים. גם כאשר ההורים משתפים את הילד בבחירת העיצוב, הפריטים והריהוט, נראה כי הילדים נוטים לבחירות יותר בוגרות.

עיצוב בצורות גיומטריות

ריבועים, משולשים, יהלומים וכיוצא באלה, נותן אפשרויות רבות למשחק עם צבעים ולשבירת קווים, ולכן לא מפתיע שהוא ממשיך להשאר עדכני כבר שנים רבות. אפשר לראות זאת בטקסטיל, בעיצוב ריהוט, וניתן לשלב את הטקסטורות הגיומטריות גם בעיצוב החלל הכללי ובחיפוי הקירות, למשל.

טרנד התקרה

לאחרונה נראה טרנד מעניין של עיצוב בכיוון לא רגיל ולא צפוי – התקרה. התקרה בחדרי ילדים מעוצבים מקבלת התייחסות שונה בשנים האחרונות, עם שימוש בצבעים ובדפוסים נועזים, ביחד עם שימוש בגופי תאורה שונים ומעניינים ליצירת מראה שלם ומרענן.

טרנד הווינטג'

ממשיך לקבל תאוצה בכל תחומי העיצוב וממשיך לשחק תפקיד מרכזי גם בעיצוב חדרי ילדים. פריטי ווינטג' משרים הרגשה נעימה וביתית, מה שמסביר את היותם פריטים מאד מבוקשים עבור עיצוב לכל חדר. ישנם שלל פריטים במראה ווינטג' אשר משתלבים בצורה נהדרת עם פריטים מודרניים וליצירת מראה מלא ומעניין. כמו כן, פריטי ווינטג' נותנים מראה אלגנטי לחדר.

צבעים נועזים

מגמה מעניינת נוספת עבור חדרי ילדים מעוצבים היא צבעים נועזים, ושילוב של פריטי ריהוט בצבעים מעניינים. בעיקר צבעי פסטל, רכים ונעימים לעין, אשר משתלבים נהדר עם צבע נקי יותר עבור הקירות. הקירות לרוב צבעים בלבן, או בצבעי שמנת רכים, עם שילוב של רהיטים בצבעי פסטל נעימים, אשר יוצרים את הצבעוניות הרצויה, בצורה שאינה קבועה לגמרי, אשר ניתן לשנות עם החלפת ריהוט פשוטה.

לבסוף, טרנד נחמד ומעניין הוא הסרה של ההפרדה המגדרית, בכך שנעשה שימוש בצבעים ניטרליים. הדבר מאפשר וורסטיליות הרבה יותר גדולה עם הריהוט ועם העברת החדר הלאה לילדים הבאים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here