יש לנו הצעה משולבת עבורכם: לימוד מקצוע המשלב ביולוגיה וטכנולוגיה הנדסאי ביוטכנולוגיה. כל המידע על מסלולי הלימוד לעיניכם כאן ועכשיו במרחק גלישה באתר!

זה מקצוע ייחודי שבעליו עשויים למצוא עבודה במגוון גדול של תחומים, מוסדות, חברות וארגונים – במגזר הציבורי והפרטי-עסקי: חקלאות, רפואה, מזון, סביבה וכל תחום שיש בו צורך למוצרים אורגניים. במרחק שנתיים מכם, מכאן, ממתינה לכם תעודת הסיום המסמיכה אתכם כבוגרי מסלול המקנה לכם את התואר הנחשב והנחשק – הנדסאי ביוטכנולוגיה.

צרו עמנו קשר באתר לקבלת מידע על המוסדות המציעים לימודים במסלול הנדסאי ביוטכנולוגיה. הלימודים מוכרים לצורך שימוש ומימוש הפיקדון הצבאי. מומלץ למשוחררים טריים!

הנושאים והתוכן:
כימיה וכימיה אורגנית, אנגלית טכנית, ביוכימיה, מתמטיקה, סטטיסטיקה, הנדסה גנטית, דיאגנוסטיקה, אימונולוגיה, טכנולוגיה של המזון, מכשור ובקרה, טכנולוגיית תסיסה, ריאקטורים, ביולוגיה מולקולארית, אבטחת איכות, שיטות של הפרדה, ועוד.

אתם ותעודתכם ביחד על האופק:
תפקידים ומשרות בתחום המחקר והפיתוח מוצעות לבוגרי המסלול המבוקש: חברות תרופות, חבורת מזון, מעבדות פיתוח, בתי מרקחת, עמותות וחברות בתחום איכות הסביבה, חברות חקלאיות.

אם "עם האוכל בא התיאבון", כמאמר שגור, מי מכם שעדיין יש להם כוח ונכונות ומוטיבציה להמשיך להשקיע וללמוד –  שנתיים נוספות של לימוד תזכה אתכם בתואר מהנדס ביוטכנולוגיה.

בוגרי מסלול הלימודים בתחום הנדסת ביוטכנולוגיה מוכשרים למלא תפקידים מרכזיים במערכות, שבהן רותמים תהליכי חיים במערכות ביולוגיות לייצור מוצרים בתחומים שונים – רפואה, חקלאות, תעשייה, איכות חיים ועוד.

הנדסת ביוטכנולוגיה ומזון:

מה זה בדיוק?

הנדסת ביוטכנולוגיה ומזון היא בעצם שימוש באורגניזמים שונים, או חלקים מהם, לצורך ייצור מוצרים שונים.

התחומים נוגעים במגוון רחב של מוצרים ופיתוחים, כמו למשל שימוש בביוטכנולוגיה ברפואה לצורך פיתוח תרופות, ביוטכנולוגיה בחקלאות לצורך פיתוח זנים חקלאיים חדשים, הדברה, ביולוגית ותרביות של רקמה צמחית, ביוטכנולוגיה בתעשיית המזון לצורך פיתוח מוצרי מזון חדשים, ביוטכנולוגיה סביבתית, ועוד.

המגוון הרחב בו נוגעת הנדסה זו, מאפשרת לבוגרים השתלבות חלקה בתעשיות הביוטכנולוגיה, המזון, הפרמבצטיקה והדיאגנוסטיקה.

לימודים
הלימודים מגוונים מאד וכוללים לימודי פיסיקה, מתמטיקה, כימיה ומחשבים, ביולוגיה, מיקרוביולוגיה, הנדסת מזון וביוטכנולוגיה.

מסלול הנדסת המזון מתמקד בהתמחות בתכנון מפעלים, אריזה,כלכלה, בקרה, שיווק, מנהל ועוד, בעוד מסלול הביוטכנולוגיה מתמקד בהתמחות בהנדסה גנטית, ביולוגיה מולקולארית, אימונולוגיה, תהליכי תסיסה ועוד.

והתואר?
הלימודים נמשכים כארבע שנים ובסיומם מקבל הבוגר תואר מהנדס מוסמך למדעים בהנדסה של ביוטכנולוגיה ומזון.

בתכנית הלימודים המוצעת איש לא ידיח אתכם. כל אחד מכם עשוי להיות "השורד". חוות הדעת היחידה הקובעת היא הציונים  שלכם.  כל המידע הדרוש לכם לצורך החלטה על מוסד הלימוד המתאים לכם  יגיע ישירות אליכם. מלאו את הטופס המקוון באתר ואנחנו כבר חוזרים! 

שאלות ותשובות בנושא ביוטכנולוגיה

מהם מסלולי הלימוד?
הנדסת ביוטכנולוגיה ומזון
ביוטכנולוגיה אנליטית
מדעי בעלי החיים וביוטכנולוגיה חקלאית
מדעי הרפואה וביוטכנולוגיה
מדעי החיים, ביוטכנולוגיה ימית וביוכימיה
מהם תנאי הקבלה המינימליים?
ממוצע בציוני הבגרות של מעל ל- 80 עם מינימום ארבע יחידות חובה באנגלית וציון פסיכומטרי גבוה.
בנוסף ידרשו המועמדים לעבור וועדת קבלה.
כמה זמן נמשכים הלימודים לתואר?
הלימודים ימשכו כ 4 שנים

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here