המקומות הטובים ביותר למציאת מפתחי אפליקציות
קרדיט FREEPIK

ישנם מספר רב מאוד של פלטפורמות שונות בהן נמצא למצוא נותני שירות המתמחים בתחומים שונים של פיתוח ועיצוב אפליקציות. אנשי עסקים ולקוחות פרטיים יכולים לבחור ממגוון עצום של מקומות שונים ברחבי האינטרנט ולבחור באנשי המקצוע המתאימים ביותר בהתאם למאפיינים כמו: ניסיון, מחיר ותיק עבודות. בין המקומות הטובים ביותר למצוא מפתחי אפליקציות ניתן למצוא אתרים ואפילו אפליקציות ייעודיות ליצירת קשרים בין מפתחים ללקוחות, אשר מספקים מערכת פרסום פרויקטים ופרסום שירותים באופן נוח ונגיש לשימוש.

בשביל מה לחפש מפתחי אפליקציות

בין אם אתם מעוניינים בבניית אתר לעסק או פיתוח תכנה או אפליקציה, מציאת אנשים מקצוע אמינים אינה משימה קלה. חברות, עסקים וארגונים שונים שרוצים לקדם את השירותים שהם מספקים לעידן הטכנולוגי הנוכחי, חייבים לפנות לאנשי מקצוע מומחים בפיתוח אפליקציות ובניית אתרים על יד חברת UX איכותית למודת ניסיון. אז אל תשימו את הבייבי שלכם בידיים חובבניות ופנו אל כל אחד מהמקומות הבאים על מנת למצוא את מפתח האפליקציות המושלם עבורכם.

אז איפה כדאי לחפש מפתחי אפליקציות

אז כעת שנתחיל בחיפוש יש מספר פלטפורמות שאנחנו פשוט חייבים להכיר. על מנת לעשות את החיים קלים דאגנו עבורכם לרשימה של המקומות הטובים ביותר למציאת חברה לבניית אתרים או חברת UX או שניהם יחד. הרשימה מדורגת מהפלטפורמה הטובה ביותר למציאת מפתחי אפליקציות כפי שמראים מחקרים ובעצתם של מומחים.

  1. Xplace- אתר ואפליקציה מצוינים אשר משמשים פלטפורמה עצומה לפרסום פרויקטים ושירותים של אנשים מקצוע. Xplace הוא אתר בינלאומי עם גרסה ישראלית, בו ניתן למצוא מאות מפתחי אפליקציות עם קישורים לתיקי עבודות ומידע נוסף. בנוסף לקוחות יכולים לפרסם פרויקטים ולקבל הצעות ממפתחים ולמפות אותם לפי סטנדרטים מותאמים באופן אישי וכל זה באמצעות חווית משתמש נוחה לתפעול.
  2. Alljobs- אתר אינטרנט ישראלי הפונה למגוון רחב של משרות ושירותים, בעל נוכחות מרשימה תחת קטגוריות פיתוח אפליקציות ומכיל רשימות ארוכות של פרוקיטים להם מפתחים יכולים לענות. המוניטין הכללי של המפתחים הנעזרים באתר גבוה מאוד והוא נחשב לפלטפורמה מהטובות בארץ למציאת מפתחי אפליקציות.
  3. Indeed- אתר בינלאומי אשר בגרסתו הישראלית נחשב למקור מצוין למציאת מפתחי אפליקציות. האתר עובד באופן הדומה ל Xplaceאך משלב חווית משתמש פשוטה יותר, אך גם מוגבלת יותר מקודמו.
  4. upWork- אתר בינלאומי ואחד האתרים הפופולאריים ביותר בארצות הברית, אם אתם לא חוששים לעבוד עם מתחנת מחוץ לארץ upWork יכול להיות הכתובת עבורכם עם רשימה אינסופית של מפתחי אפליקציות בכל העולם ובמחירים שידהימו אתכם. מפתח אפליקציות הודי יכול לספק לכם שירות ברמה גבוה כמו מפתח ישראלי ולעלות שליש מהמחיר. הבעיה היא העמלה שהאתר לוקח על כל עסקה.
  5. Fiverr- אתר בינלאומי נוסף עם נוכחות ישראלית מרשימה, בעל מערכת חיפוש וסינון מתקדמת אשר ניתן לכוון בהתאם לצרכים ספציפיים. בדומה ל upWork  -גם האתר הזה לוקח עמלה ומאפשר לכם גישה למפתחי אפליקציות מכל העולם ולפעמים במחירים שיפילו אתכם מהכיסא.

לסיכום

מציאת מפתחים לפיתוח אפליקציות לא חייבת להיות משימה מייגעת וארוכה, וכיום ניתן לבצע אותה
באופן פשוט ונוח ובמספר דקות בודדות, באותה קלות של פרסום פוסט בפייסבוק.
אם זאת המקום הטוב ביותר למציאת מפתחי אפליקציות תמיד יהיו חברות בניית אתרים ופיתוח תכנה ואפליקציות, בעלי ניסיון שמתמחים בפיתוח אפליקציות ללקוחות שונים עם צרכים מגוונים מתוך הכרה עם השוק והכלי הטכנולוגיים העומדים לרשותנו. מציאת מפתחי אפליקציות היא שלב חיוני בפיתוח כל אפליקציה שיש להיעשות מתוך שיקולים של מקצועיות ואיכות הפיתוח המוגמר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here