Credit: Pixabay.com

הטפסים שאנחנו ממלאים היום כבר לא דורשים כלל שימוש בכלי כתיבה. לרוב אנחנו ממלאים טפסים באמצעות האינטרנט כאשר אנחנו ממש לא צריכים שום דבר לשם כך. אין צורך בהדפסה של המסמך הרלוונטי ואין צורך למסור אותו חזרה באופן פיזי לידי החברה, העסק, המשרד או הבנק. אנחנו יכולים לחתום על הטופס באמצעות הרשת וליהנות משירות הכי מהיר והכי יעיל בלי הפרוצדורה המורכבת שמסביב.

אך חשוב לדעת שעל מנת שטופס אכן יהיה כזה שהוא יהיה נוח למילוי ומעוצב בצורה נוחה, יש לבצע את העיצוב באמצעות כלי מקצוע איכותיים וטובים שיתנו את המענה המושלם. בניית טופס מקוון, זה בדיוק מה שאנחנו באי פורמס מציעים לכם.

101 דיגיטלי

כמעט כל עובד מכיר את טופס 101 אותו הוא צריך למלא בכל שנת מס מחדש. לרוב מדובר בטופס שנועד לצורך אנשים שרוצים לבצע תיאום מס כאשר הם עובדים ביותר ממקום עבודה אחד.

עד לא מזמן נהוג היה למלא את טופס 101 באופן פיזי על ידי הגעה אל משרדי מע"מ, מילוי הטופס במקום, הזנה של הטופס על ידי הפקיד ומשם לאישור הפעולה ותיאום המס הרצוי בין מקומות העבודה השונים שם עובד האדם המבקש.

כיום, טופס 101 דיגיטלי הוא גם כן טופס דיגיטלי כמו כל שאר המסמכים ואפשר למלא אותם גם כן באמצעות המדיה המקוונת. ברור שזה חוסך הרבה מאוד עבודה ומאמץ, הן עבור האנשים הפרטיים הזקוקים לבצע את השירות הזה והן עבור הפקידים במשרדי המע"מ שיכולים ליהנות מחיים הרבה יותר קלים, כאשר אין להם כל צורך בניירת, הם לא צריכים לטפל בערימות של מסמכים והם פשוט אמורים לשבת מול המחשב ולהזין את התכנים ישירות אל המחשב.

חתימה דיגיטלית על מסמכים

אנחנו נוהגים לחתום על מסמכים כמעט בלי סוף. אז אם עד כה ידענו שחתימה דורשת שימוש בעט ונייר, הרי שהיום החתימה נעשית באמצעות המחשב או הטלפון החכם יחד עם האצבע שלנו ומדובר על

Credit: Pixabay.com

. כך אנחנו חותמים על מסמכים ומסיימים מהר מאוד את כל ההליכים הכי מורכבים שדרשו עד כה הגעה אל המשרדים השונים, המתנה בתור לצורך מילוי הטופס וישיבה מול הפקיד עד שכל התוכן יהיה מוזן במחשב ותתקבל התשובה הרצויה.

היום החתימה היא הרבה יותר קלה, הרבה יותר מהירה וגם הרבה יותר פשוטה. אנחנו נהנים מאפשרות לחתום עם האצבע ולשמור מיד במחשב או באתר שם ממלאים את הטופס וכך לשגר אותו ישירות אל הנמען. פנו אלינו לייעוץ, אי פורמס עם כל מה שאתם צריכים לפורמט הדיגיטלי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here