קרדיט צילום: דוברות רמ''א

בעקבות ריבוי הפנימיות בנושא ברמ"א-פורום נשיאי ונשיאות המכללות האקדמיות לחינוך בישראל מודיעים כי "על אף שמדינת ישראל נמצאת בימים אלה במלחמה, מערכת החינוך פועלת בהיקף כמעט מלא. מספר התלמידות ותלמידים המגיעים לגנים ולבתי הספר גדל והולך. המכללות לחינוך קשורות בקשר הדוק למערכת החינוך. במהלך לימודיהם, הסטודנטיות והסטודנטים של המכללות לחינוך עובדים בפועל בגנים ובבתי הספר. המכללות לחינוך גם מכשירות את נשות ואנשי החינוך העתידיים כדי לתת מענה למחסור החמור בעובדות ועובדי הוראה.

לימודי החינוך הם כמו לימודי הרפואה, המתקיימים גם במהלך המלחמה. לפיכך החליט פורום נשיאות ונשיאי המכללות לחינוך (רמ"א) שלא לדחות עוד את תחילת הלימודים. השנה אקדמית במכללות לחינוך תיפתח ביום ראשון, כ' בכסלו תשפ"ד, 3 בדצמבר 2023.

יו"ר רמ"א, פרופ' חיים שקד: ״המכללות האקדמיות לחינוך מחויבות לתת מענה מלא לכל מי שבשל המלחמה לא יוכל להתחיל את לימודיו במועד זה – מגויסים, מפונים או משפחות שכולות. לצורך כך יושקעו משאבים בקשת רחבה של פתרונות, כולל הפעלה כפולה של קורסים, תמיכה פרטנית ועוד. אנו מאחלים הצלחה לכוחות הביטחון, מייחלים לחזרתם לשלום של כל החטופים, מתפללים להחלמת הפצועים, משתתפים בכאב המשפחות השכולות, ומקווים לימים של ביטחון ושקט".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here