כשהיינו ילדים, ידענו שדפיקה בדלת בשעות הערב המוקדמות ברוב המקרים זה סימן שמן העבר השני של הדלת עומד לו איש שיווק ומכירות מצוחצח ומגולח למשעי המנסה בדרך נעימה ולעיתים אף מעט אגרסיבית למכור לנו את מרכולתו. היום, קצב החיים השתנה והפך מהיר יותר, הכל נמצא בהישג יד, נגיש וקל יותר. אין צורך לעבור מבית לבית על מנת לשווק מוצר חדש או וותיק בשוק, הכל פתוח ופשוט ברשת האינטרנט, אם אתה לא נמצא און ליין, סימן שאתה לא קיים.

שיווק באינטרנט על רגל אחת:
שיווק באינטרנט הוא תחום מקצועי שלם שבו טמון כוח מכירה עצום. זהו למעשה השרביט שבאמצעותו ניתן להסיט או לנתב גולשים מסוימים, קרי לקוחות פוטנציאלים לאתרים ספציפיים במטרה למכור להם מוצר זה או אחר, אחרים יקראו לזה סוג של אומנות ממש.

מהו קורס שיווק באינטרנט?
קורס שיווק באינטרנט מביא בפני הסטודנטים את אפשרויות הפרסום הגלומות במדיה תקשורתית זו, כמו למשל, קורס פרסום קמפיינים בגוגל, תוכניות שותפים, קורס קידום אתרים במנועי חיפוש, שיפור בין יחס המרה למכירה, שיתופי פעולה עם אתרים אחרים ועוד. אנשים רבים שפתחו לאחרונה עסק או כאלו שברצונםלפתוח בעתיד הקרוב עסק חדש וחפצים למתג אותו על מנת להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, קורס שיווק באינטרנט יסייע להם מאוד להכיר ולדעת פעולות שיווקיות ברשת שיביאו להם בעתיד הכנסות ורווחים רבים. מנהלים וותקים במחלקות שייוק בארגונים שונים ימצאו בקורס זה תועלת רבה לצרכים החדשים של הארגון שלהם ויסייעו להם בהתמודדות מול העולם המקוון.

נושאי הלימוד בקורס:

במהלך קורס שיווק באינטרנט הסטודנטים ילמדו להכיר מושגי יסוד בפרסום, , בשירות לקוחות, בתקשורת שיווקית ובאתרי תוכן. הם ירכשו את ההבנה בעולם הפרסומי החדש תוך ההבדלים הקיימים בינו לבין עולם הפרסום הישן. במהלך הקורס ישפרו הסטודנטים ורחיבו את ידיעותיהם במרחב העסקי המקוון והאינסופי הכולל בתוכו פורטלים, אתרי מסחר ומכירה, בלוגים, רשתות חברתיות ופורומים שיווקיים. הם יקבלו את כל הידע על שיטות לניתוח, פענוח התנהגות של צרכנים און ליין, מעקב ומדידה, מיפוי השוק וזיהוי דירוגם האישי מול המתחרים שלהם ברשת.

בנוסף, בין הנושאים הנלמדים ניתן למנות גם את המיתוג והעיצוב התדמיתי במרחב האינטראקיבי והוירטואלי, בניית אתרים עסקיים, בניית מערך אסטרטאגי שיווקי, קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש,  תכנון תקציבי, התקשרות עם לקוחות, שימור לקוחות וטקטיקות שיווק.

מסלולי לימוד:
באמצעות קורס שיווק באינטרנט ניתן להשתמש ברשת כמקור הכנסה מהעבודה מהבית, או כתוספת פרסומית לעסק שבאמצעותה ניתן לגייס לקוחות פוטנציאליים ולהעלות את הרווחים השנתיים. ישנם מספר סדנאות נוספות בתחום השיווק באינטרנט המפורטים להלן:

⦁    תוכניות שותפים –  בניית מערך שיווק שלם שתכליתה להפיק רווחים מתוכניות שותפים.
⦁    גוגל אדוונס – הדרכים לפיתוח אתר שיגרום לתנועת גולשים גדולה ומאסיבית שיביאו ליצירת רווחים מתוכנית השותפים של מנוע החיפוש גוגל.
⦁    Ebay – הקמת עסק מצליח בפלטפורמת המסחר האלקטרוני מספר אחת בעולם המעניקה לסטודנטים את הכלים להפיק רווחים בזירה זו.

עלות קורס שיווק באינטרנט:

מחיר הקורס נע בין 3000 ₪ ל – 6000 ₪.

מוסדות לימוד:
מוסדות הלימוד בהם ניתן להירשם לקורס שיווק באינטרנט הם:
⦁    האוניברסיטה הפתוחה –  בית ספר למנהלים ופיננסים, תפנית – משך הקורס כ – 200 שעות לימוד אקדמיות, הקורס נחלק לשעורים תיאורטיים ומעשיים.
⦁    המכללה המובילה ללימודי יזמות עסקית –  6 מפגשים סה"כ 36 שעות אקדמיות.
⦁    המכללה לניו מדיה – 42 מפגשים סה"כ 160 שעות לימוד אקדמיות, לימודי ערב.

שיתוף
מאמר קודםקורס SAP
מאמר הבאלימוד וורד

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here