אם תמיד חלמת להיות צלם סטודיו? אם אתה שואף להיות צלם אופנה מוכר ומבוקש? קורס צילום סטודיו יתאים ביותר למידותייך! מילוי קצר של הטופס המצורף יציג בפנייך את כל האפשרויות הפתוחות בפנייך, ייעוץ מהיר, מחירים וקורסים מומלציצם.

קורס צילום סטודיו מעניק לבוגריו את הידע בנושאים הבאים: עיצוב סט, קומפוזיציה, צילום דיגיטאלי, ידע בסיסי בפוטושופ, בחירת נושא הצילום, סוגי תאורה, עבודה עם פלאשים חיצוניים, בחירת העדשה המתאימה, דיוקן, צילומי חומר וצורה, עיבוד תנועה, שימוש ותפעול של ציוד צילום סטודיו מתאים ועוד.

אם אתם מעוניינים ללמוד צילום למתקדמים? אם אתם מעוניינים להיות צלמים עצמאיים? אם אתם רוצים ליצור אומנות לשמה, בואו להירשם אל קורס צילום סטודיו ותצאו מרוצים. מילוי קצר של הטופס המקוון יביא אתכם צעד אחד קדימה בדרך להגשמת החלום.

הנושאים הנלמדים בקורס:
בין הנושאים הנלמדים בקורס ניתן למנות את השימוש בתאורה טבעית, שימוש בתאורה מלאכותית, מצלמה, האובייקט הצילומי, הבחנה בין נושא ורקע, מרכיבי הסט, יצירת אווירה בצילום, המימד החושני בצילום, ניתוח ופתרון בעיות במונחים של מרחב, אור, זמן צל בדימוי ועוד.

ולמתקדמים יותר:
קורס צילום מתקדם הוא המשך טבעי לכל מי שסיים בהצלחה את קורס הצילום למתחילים. מטרת הקורס למתקדמים הוא להעשיר ולחדד את הידע הכללי בצילום לצד הקניית ידע טכנולוגי גדול יותר. הקורס למתקדמים נועד להעניק ידע מקיף לבוגרי קורסי הבסיס בצילום.

בואו להיות חלק מיוצרי האשליות ומקימי הדמיון לחיים, בואו להיות צלמי סטודיו. מילוי קצר של הטופס באתר יקרב אתכם צעד אחד קדימה לקורס צלמי סטודיו מקצועיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here