מחפשים דרך לנצור רגעים קסומים דרך העדשה וגם להפוך את זה למקצוע? קורס צילום מציע לכם זאת ואף יותר! מלאו פרטיכם בטופס המצורף שבאתר, וקבלו מידע מקיף על הקורסים הטובים ביותר, המסלולים, האפשרויות, והצעות מחיר מומלצות על ידינו.

אם אש הצילום עדיין בוערת בעצמותיכם? אם אתם מעוניינים לעבור לשלב הבא? קורס צילום מתקדם הוא הצעד הבא עבורכם.

זיכרון עד:
צילום הוא אחת הדרכים המקסימות ביותר להנצחת רגע, נוף, מבט, מראה מרהיב, שקיעה רומנטית, וכל דבר אחר העולה על רוחכם.

הוא יכול להיות אמנותי ומתוכנן מראש, כמו בימוי של חפץ או מוצר, הוא יכול להיות ספונטאני ולהנציח זוג קשישים אוחזים ידיים על ספסל, הוא יכול להיות ריאלי כמו הנצחה של הפגנה סוערת, ובעצם הוא יכול להיות כל ביטוי עצמי שלכם, בכל דרך שתבחרו לאחוז את המצלמה ולהתבונן דרכה בחיים.

הביטו על החיים דרך העדשה ופתחו מיומנויות מקצועיות. הירשמו כאן עכשיו ואנו נשוב אליכם עם מטיב מוסדות הלימוד המציעות קורס צילום במגוון מסלולים ועם מיטב המורים החיים דרך העדשה. כל ההטבות והמחירים מחכים לכם אצלנו.

פיתוח מיומנויות:
גם אם אתם חובבי צילום מושבעים וברשותכם המצלמות המשוכללות ביותר, אין הדבר הופך אתכם לצלמים מקצועיים, יש סיכוי כי בהיעדר הטכניקות, גם בצילומים שלכם תרגישו שחסר משהו. צלם מקצועי הוא אחד שלמד את כל הטכניקות והניואנסים הקטנים, שיחדדו את המסר אותו ירצה להעביר בצילום. לכך בדיוק נועד קורס צילום.

רוצים לשמוע מה אנחנו מציעים לכם?

– ייעוץ והכוונה בחינם!
– המלצות על הקורסים הטובים ביותר!
– קורסי צילום בפריסה ארצית!
– הטבות ומבצעים שאסור לפספס!

פשוט וקל! ממלאים טופס קצר ונהנים מכל הפרטים, המחירים וההטבות ללא כל התחייבות!

לימודים דרך העדשה:
הקורס מפתח מיומנויות שימוש מקיף במצלמה והבנה שלה על כל היבטיה החל מההיסטוריה של הצילום, הבנת המצלמה ושימו שבה, פוקוס, תאורה, זוויות, צילום אמנותי, צילום ריאליסטי, אור וצל, פיתוח חשיבה יצירתית, צילום יום לעומת צילום לילה, סוגי מצלמות, זום, סוגי עדשות,צילום סטילס, צילום דיגיטלי,אפקטים מיוחדים, ניצול תאורת מלאכותית,תוכנות מחשב, אנימציה, תרגול בצילומי שטח ועוד.

המוסדות:

קורס צילום מתקיים במוסדות לימוד שונים, הן ברמה אקדמאית והן במכונים פרטיים. כל מוסד מגדיר את היעדים שלו, ובהתאם את היקף הקורס ומשכו. הקורסים יכולים להיות קורסים של מפגש שבועי למשך עשרה חודשים ועד לקורסים מקיפים אקדמאיים בני ארבע שנות לימוד. תעודת הגמר ניתנת מטעם המוסד ובהתאם להשכלה הרלוונטית שנרכשה בקורס.

האופציות:
עבור רבים הצילום הוא תחביב אולם רק מעטים מצליחים להפוך אותו גם למקצוע.

צלם מקצועי ומיומן יכול להשתלב במגוון תפקידים, החל מצלם עיתונות, צלם רפואי (אשר מתעד ניתוחים), צלם אירועים, צלם אמנותי עבור תערוכות ומצגות,צילום למגזינים כמו למשל מגזין אוכל או תיירות, ועוד מגוון רחב ומפתיע של תפקידים מעניינים אשר שכרם בצידם- הן כלכלית והן ברמת הסיפוק האישי.

אם גם אתם רוצים להעמיק את הידע שלכם בצילום ולהפוך את התחביב למקצוע, מלאו פרטיכם באתר וקבלו מאיתנו את כל ההמלצות על קורס צילום מותאם ליכולותיכם, באזור מגוריכם, עם מסלול לימודים מרתק ובמחירים נוחים לכיסכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here