חובבי אופנה? מעוניינים לתעד אותה דרך המצלמה? קורס צילום אופנה יהיה הפתרון המושלם עבורכם. מילוי פרטיכם באתר יאפשר לכם לקבל מושג נרחב על המסלולים השונים, מיקום הקורסים, והטבות.

צילום בסטייל(יאנג):
לימודי צילום אופנה הם התשובה האולטימטיבית לצלם המבקש להתמחות בתחום צילום ספציפי ואשר חובב יופי, אסתטיקה, חידושים ובימוי אובייקטים צילומיים. הלימודים הינם לימודים מתקדמים ומועברים כמסלול התמחות לבוגרי קורס צילום ואשר אמונים על מלאכת הצילום ואשר מעוניינים להמשיך בלימודים מתקדמים עם מסלול התמחות.

בקורס צילום אופנה תלמדו את כל הטכניקות שהופכות צילום אופנתי לזוהר ומרשים. צילום אופנה שונה מצילומים אחרים מאחר והוא צילום מושכל, מתוכנן עם אלמנטים של בימוי והפקה וכמובן ידע והבנה באופנה ו"מה הולך" יותר בשוק ומה מדבר לליבו של קהל היעד.

הצילום אינו ספונטאני ברוב המקרים, לכן הלימודים משלבים הבנה וטכניקות צילום במבנה סגור כסטודיו יחד עם צילומי חוץ כמו חוף הים, שוק סואן, שדה או כיכר העיר. קורס צילום אופנה יראה לכם את האספקטים האמנותיים והיצירתיים המשולבים בצילום וכיצד הופך דוגמן או דוגמנית לאובייקט צילומי מגוון ובעל פנים רבות. תרתי משמע.

אם אתם מעוניינים לדבר ולהביע דעה בשפת הצילום? אם אחרים נשארים ללא מילים מול התמונות והנופים שצילמתם? קורס צילום אופנה מקצועי ומתקדם יכול לפתוח לכם דלתות לעולם חדש ומרתק.


התכנים:

הלימודים בקורס הם מגוונים ומהנים, בין היתר תלמדו את רזי הפקת האופנה, עבודה עם דוגמניות החל מבחירת ביגוד ואביזרים לצילום ועד לבחירת מעצב לעיצוב השיער הרצוי לכם, ומאפר לאיפור הדוגמנית (סטיילינג בלועזית), טכניקות צילום, בניית כתבת אופנה, שיווק הצילום במגזינים העוסקים באופנה ועוד.

תיאור מהלך הקורס:
במהלך הקורס יש דגש ניכר על התנסות מעשית ובניית תיק צילומים אישי לכל אחד מהסטודנטים. העשרת הידע הטכני בכל הנוגע למבני המצלמה ושימושיה השונים ויציאה לסיורי צילום משותפים בשטח ביום ובלילה.

מלאו פרטיכם באתר ואנו נעזור לכם להיכנס לעולם הזוהר של צילום אופנה. מאיתנו תקבלו המלצות על טובי הקורסים,טובי המורים, צלמים מומחים, מגוון התכנים וקורסים מובילים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here