אם אתם מתכננים ללמוד לפסיכומטרי בקרוב? אם אתם מעוניינים לקבל מידע על הקורסים הטובים ביותר להכנה לבחינה הפסיכומטרית? אם אתם רוצים לדעת את רשימת בתי הספר הטובים ביותר ברחבי הארץ? מלאו את הטופס המקוון באתר כעת ואנו נשמח להעניק לכם את כל המידע הרלוונטי עבורכם ועוד.

כולם יודעים שבכדי להגיע ללימודים במוסדות ההשכלה הגבוהה יש צורך לעבור במכוני הפסיכומטרי השונים הפזורים ברחבי הארץ. אבל לא כולם יודעים שתוצאות מבחן הפסיכומטרי תלויים במידה רבה במכון בו תבחרו לקחת קורס הכנה, לכן עליכם לעשות בדיקה נכונה, מקיפה ויסודית לפני שאתם יוצאים לדרך.

מה תרוויחו אם תרשמו לקורס פסיכומטרי? בטחון לגבי העתיד שלכם, קבלה קלה לכל מוסדות הלימודים הגבוהים שתמיד חלמתם ללמוד בהם, יכולת לכבוש את שוק העבודה בשלב מאוחר יותר ולגבור על כל יתר המתחרים שלכם, וגם לא מעט כיף והנאה בלהכיר צעירים בדיוק כמוכם שנמצאים אתכם באותה הסירה…

פסיכומטרי- ציונים:

טווח הציונים של הפסיכומטרי נע בין 200 ל-800. השאלה איזה ציון כדאי להשיג היא לא מובנית מאליה, שכן הכול תלוי גם במקצוע אותו רוצים ללמוד. ישנם תארים שתנאי הקבלה שלהם לא יצריכו מכם לקבל יותר מ-600, בעוד שאחרים (ולדוגמא, רפואה…) לא יאשרו את קבלתכם למוסד הלימודים הגבוה אם תקבלו פחות מ-750 למשל.

בואו ללמוד קורס פסיכומטרי באחד מבתי הספר הטובים ביותר ברחבי הארץ. לקבלת מידע עדכני במיוחד עבורכם, המלצות על בתי הספר האיכותיים ביותר, הצעות מחיר ללא תחרות ורשימת קורסי הבוקר והערב צרו עימנו קשר באתר ברגע זה ממש!


5 דברים חשובים שצריך לדעת על מבחן הפסיכומטרי:

•    בכל השפות-  עברית היא לא השפה היחידה בבחינות הפסיכומטריות. אומנם אפשרויות הבחירה שלכם בכל הנוגע למועדי הבחינה תהיינה מרובות יותר, אך בהחלט אפשר לעשות היום פסיכומטרי גם בערבית, ספרדית, רוסית וכדומה.
•    כל בחינה פסיכומטרית סטנדרטית מורכבת מ-3 פרקים עיקריים; מתמטיקה, אנגלית וחלק מילולי. למי מכם שמתקשה בחלק אחד במיוחד, כדאי שישקיע במיוחד בו ויחזק את עצמו לפני הבחינה.
•    קורסי הכנה- עם השנים נפתחו עוד ועוד מוסדות לימוד שמטרתם להכין אתכם טוב יותר לקראת המבחנים הפסיכומטריים. ברוב המקרים תהיה גמישות בשעות וייתכנו לימודי בוקר וערב, יינתנו הקלות לבעלי ליקויי למידה וקורס איכותי הוא תנאי ראשוני וחיוני להצלחה במבחן.
•    כמה עולה הכנה עבור בחינה פסיכומטרית- כדי להשיג את המחיר הטוב ביותר רצוי להשוות בין הקורסים. עלות הקורס תהיה תלויה בין היתר גם באיזור המגורים שלכם ובביקוש באותו איזור, בתקופה בה אתם מבקשים להבחן, בשאלה האם זהו הקורס הראשון שלכם באותו המוסד או לא, ועוד.
•    האם חייבים מבחני פסיכומטרי? אם חשוב לכם לשמור על כל האופציות פתוחות בתחום הלימודים הגבוהים, כנראה שכן. עם התחרות העצומה שיש היום על כל משרה, כדאי שתתכוננו בדרך הטובה ביותר לחיים האמיתיים שבחוץ וחלק מכך יהיה גם לצלוח בחינה פסיכומטרית.

אובחנתם כבעלי לקות למידה? היום גם לכם יש סיכוי טוב להצליח בפסיכומטרי עם שיטת לימוד נכונה, הקלות וקצת מוטיבציה.
להלן חלק מההקלות הצפויות לכם במסגרת פסיכומטרי ללקויי למידה:

– תוספות של זמן- כל אחד יודע שקצת יותר זמן בכל בחינה פסיכומטרית יכול לעשות את כל ההבדל. זה נותן לכם את היכולת להתעמק יותר בשאלות, לבדוק את עצמכם שוב ושוב, להיזכר בחומר בקצב שלכם ולהקדיש את הזמן הראוי לתשובות שלכם.

– הפסקות במהלך הבחינה- ההפסקות המרובות ניתנות לכם כדי לתת לראש קצת מנוחה מהחשיבה המאומצת ולחזור אל המשך הבחינה רעננים יותר.

-שימוש בעזרים חיצוניים- ניגשים לפסיכומטרי ללקויי למידה? תוכלו לעשות שימוש במחשבון גם במקרים שנאסר על יתר הנבחנים. בחלקים מסויימים בבחינה ולמשל בפרק האנגלית תוכלו להאזין לכתוב באמצעות הקלטות בנוסף לקריאת הטקסט. חשוב מאוד למצוא קורס פסיכומטרי מתאים!.

טיפים ללימוד לפסיכומטרי:
בחינת הפסיכומטרי מלחיצה תלמידים רבים מכיוון שאף פעם אי אפשר לדעת מה באמת ישאלו במבחן ואם הזמן יספיק לענות נכון על כמה שיותר שאלות. על מנת להגיע לבחינה כמה שיותר מוכנים ורגועים כדאי לאמץ מספר טיפים לגבי איך ללמוד לפסיכומטרי.

ראשית, רצוי להירגע ולא להילחץ מהמבחן ולברר בצורה רגועה מהם התחומים החזקים ומהם התחומים בהם יותר מתקשים ולכן כדאי להשקיע בהם יותר זמן חזרה ותרגול. על מנת לענות על השאלה בצורה מדויקת כדאי מאוד לעשות זאת במסגרת של קורס הכנה בו יינתן לכם מבחן ראשוני שיאתר את התחומים החזקים והחלשים שלכם.

לאחר שהבנתם מהו הנושא החלש יותר אצלכם תרגול אינטנסיבי ומודרך יכול לשפר בזמן קצר את ההישגים שלכם אם יינתן על ידי מדריך מנוסה היודע ללמד בדיוק את חומר לימוד הדרוש ויודע למקד כל תלמיד על מנת שייעל את הלמידה שלו.

מכיוון שמבחן הפסיכומטרי יכול לקבוע במידה רבה את עתידכם האקדמי לא כדאי לזלזל ולהזניח את הלימודים וכדאי מאוד לעשות קורס פסיכומטרי שילמד אתכם בצורה היעילה ביותר איך ללמוד לפסיכומטרי בזמן קצר.

אז אל תתמהמהו ובואו להירשם באתר לקבלת פרטים נוספים, המלצות על הקורסים ובתי הספר הטובים ביותר ללימודי פסיכומטרי והצעות מחיר שיגרמו לכם לרוץ מיד להירשם ללימודים! 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here