כל ילד בן שנתיים מכיר היום את מוצרי חברת אפל האייפון והאייפד. מדי יום נמכרים ברחבי העולם עשרות עם לא מאות אייפדים ואייפונים ובישראל גם כן. מקור המשיכה של המכשירים הללו טמון בתוכנות ובאפליקציות המתוחכמות שלהן. מידי יום כותבים מתכנתים מכל פינה בעולם אפליקציות חדשות לאייפון במטרה אחת בלבד להיהפך למיליונרים החדשים. בשל הביקוש העצום למפתחי תוכנות ואפליקציות לאייפד ואייפון נפתח קורס פיתוח תוכנה לאייפון ואייפד. 

הקורס מעניק למשתתפים את כל הידע המקיף לו הם נדרשים על מנת לפתח אפליקציות חדישות ומקוריות לאייפון, במטרה להרוויח הון עתק ממכירתם באופן עצמאי.

בשורה התחתונה, אם אתם נהנים לפתח טכנולוגיות מקוריות ומתוחכמות, אם זורם בדמכם התשוקה של אנשי תוכנה ובואו נודה באמת אם ברצונכם להרוויח הרבה כסף, קורס פיתוח תוכנה לאייפון הם הדבר הנכון עבורכם!

מה בתוכנית הלימודים?

קורס פיתוח תוכנה לאייפון הוא קורס מרתק בו המשתתפים מקבלים את כל הידע התיאורטי המקיף לצד ידע מעשי המעניק ארגז כלים פשוט ונוח למפתחי התוכנה לעתיד של אייפון. הנושאים הנלמדים בקורס מפורטים להלן:

– שימושי מערכת ההפעלה.
– שימוש בסימולטרים.
– מבני נתונים של מערכת ההפעלה.
– ממשק המשתמש של מערכת ההפעלה.
– היכרות עם סביבת הפיתוח IOS.
– העלאת היישום ל – UPSROTE של חברת אפל.
– ארכיטקטורה ועיצוב תבניות.
– סביבת הפיתוח XCODE.
– בדיקות תוכנה.
– שימוש בשפת הפיתוח OBJECTIVE – C.

ועוד מגוון רחב של נושאים נוספים.

קהל היעד:
קורס פיתוח תוכנה לאייפון מיועד בדרך כלל לאנשי המחשבים שביניכם, עם זאת הוא פתוח גם לקהל הרחב המעוניין להשתלב בתחום מרתק ומכניס במיוחד. כל מי שמעוניין בעבודה עצמאית במקביל לעבודתו כשכיר וליצור עבורכם מקור הכנסה גבוה במיוחד.

מוסדות לימוד:

קורס פיתוח תוכנה לאייפון מתקיים במוסדות הלימוד הבאים:

– מכללת אקזיט בטבריה – משך הקורס: 200 שעות אקדמיות בהן לומדים את סביבת הפיתוח למערכות אפל, שפות תכנות, מוצרי התוכנה הווירטואליים ומערכות ניהול רשתות של אפל, עבודה עם גרפיקאים ומסדי נתונים חיצוניים. בנוסף חלק מן השיעורים מוקדש להכנת תיק עבודות.
– המכללה לניו מדיה בתל אביב – משך הקורס: 100 שעות אקדמיות המתפרשים על 22 מפגשים פעמיים בשבוע. הקורס נקרא בניית אפליקציות לאייפד ואייפון ומיועד לאלו מביניכם אשר יש להם רקע בתחום.
– מכללת נס קולג' ( סניפים בכל הארץ) – משך הקורס: 270 שעות אקדמיות ומתוכם 50 שעות למכינה לחסרי ידע מוקדם. הקורס מוצע בסניפי המכללה בערים הבאות: באר שבע, תל אביב, רחובות, ירושלים, חיפה ונתניה.
– מכללת ג'ון ברייס בתל אביב, חיפה וירושלים – משך הקורס: 40 שעות אקדמיות הנפרשים על פני 10 מפגשים במתכונת של לימודי בוקר או ערב לפי בחירה. הקורס מיועד למתכנתים בעלי ידע מוקדם.

רוצים לקבל פרטים נוספים, ייעוץ והכוונה לקורסים הטובים ביותר? פנו אלינו כעת!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here