אם המושג קורס פוטושופ לצלמים נשמע לכם כמו מכירת קרח לאסקימואים – אתם טועים. לפרטים שיעמידו אתכם על טעותכם ויפתיעו אתכם – צרו עמנו קשר באתר ברגע זה ממש!

באופן פרדוכסאלי- דווקא צלמים עשויים להפיק תועלת רבה יותר מלימוד תוכנת פוטושופ, מאחר שהידע המקצועי שלהם יסייע להם להפיק את המיטב ואת המרב מתוכנה זו. הקורס יצייד את הצלמים בשיטות ובטכניקות לייעל ולשכלל את עבודתם ולהשביח אותה על-ידי העלאתה לרמה חדשה.

קורס פוטושופ לצלמים במפגשים אחדים, שבמהלכם תתנסו בעבודה עם התוכנה. המורה – יהיה מי שיהיה – הוא איש שטח מעולה. מלאו את הטופס המקוון באתר לקבלת מידע וייעוץ על הקורס!

קורס פוטושופ לצלמים – סוף מעשה ב… תחילתו:

הקורס המוצע הוא קורס מעשי ויישומי. מה לומדים בו? התלמידים עורכים בו היכרות עם ממשקי התוכנה והמודולים השונים שלה, פקודות בסיסיות ועמידה על ההבדלים בין סוגי קבצים שונים, היכרות ולימוד תכולת ארגז הכלים – כל כלי וכלי – ואופן השימוש בכל אחד מהם, העלמת פרטם בתמונה, ריטוש תמונות, חיתוכים, שינוי מידות, פרופורציות ומשחק עם הקומפוזיציה של התמונה, חיתוך תמונות ויישורן, שליטה בצבעים ובגוונים, משחק בין אורות וצללים, שכבות צבע, תיקונים של עיוותי העדשה, שילוב מלל בתמונה ועריכתו, טכניקות עיבוד מתקדמות ועוד.

טיפים לעבודה יעילה:
הלימוד כרוך בהתנסות מעשית שוטפת. במהלך הקורס מקבלים התלמידים טיפים חשובים המסייעים להם להפיק את המיטב מהטכניקות כדי למצות את מלוא הפוטנציאל מהעבודה עם התוכנה. החדשות הטובות הן חדשות מצוינות:  כבוגרי הקורס אתם, הצלמים, תהיו אנשי מקצוע טובים הרבה יותר מכפי שהייתם – טובים ומוכשרים ככל שהנכם – גם לפניו.

פוטושופ אינו רק תוכנה. הוא תוכן. הוא לא רק צבע וצורות. הוא עולם מלא. התכנה שמשדרגת, מעצימה, מגוונת, מעשירה, מלטשת. העולם נברא במאמר אבל הוא ממשיך להיברא, יפה וקסום, בתכנה השולטת.

ללמוד פוטושופ – בזמנכם החופשי:
גם אם העולם נברא במאמר הוא נברא לפני אלפי שנים. במאה העששים ואחת ובאלף השלישי לספירה עולמות נבראים באמצעות תוכנת מחשב בכלל ובסיועה של פוטושופ בפרט.

גם אם אתם לחוצים וקצרים בזמן וגם אם אתם מדלגים בין המחויבויות השונות, שווה לכם להשקיע מאמץ ואת הזמן הנדרש כדי ללמוד את התוכנה האפשר לעשות בה נפשות – תרתי משמע – והנפשות.

לימוד פוטושופ יאפשר לכם לרכוש מיומנות חשובה ונדרשת. הפוטנציאל הגלום בכם ובמחשבכם יאפשר ליצור יצירות שעליהן ייאמר שתמונה אחת שווה אלף מילים.

קל להמליץ על קורס מצוין ואפקטיבי שישדרג את היכולת המקצועית שלכם לבלי הכר. אתם מוזמנים למלא את פרטיכם בטופס המקוון באתר ולשלוח אלינו. בדואר חוזר תקבלו מספר חלופות ללימוד התוכנה במוסד לימודי באזור מגוריכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here