רוצים מקצוע לחיים? בואו להבטיח את מקומכם בתחום לימודי עיסוי תינוקות! תחום מעניין ומספק התורם לבריאות התינוק ויוצר קשר מדהים בין הוריו ובין התינוקות! מלאו את הפרטים בדף המקוון, שלחו, ואתם צעד אחד לקריירה מקסימה.

ממיס לבבות:
לא קיים בעולם דבר ממיס יותר מאשר תינוק. הריח הייחודי, הצחוק, הרוך שממלא אותנו למראה הטוהר והזכות הללו.

הצורך המיידי שלנו כהורים הוא לעטוף ולגונן עד כמה שניתן את התינוק שלנו. אולם רבים לא מכירים בחשיבות העיסוי לתינוקות המסייע לחיזוק הקשר עם התינוק, משרה אווירה רגועה ונינוחה אצל התינוק, עוזר במהלך ההתפתחות המוטורית ומקנה לתינוק תחושת בטחון רבה.

חשיבות המגע והליטוף:
קורס עיסוי תינוקות נועד לכם ההורים ללמוד את הטכניקות העדינות שבמגע עם ילדכם, וכן מתאים למי שמעוניין להיות מדריך עיסוי לקבוצות הורים. כשתינוק נולד ועובר בחדות ממים חמימים בהם שהה במשך תשעה חודשים, אל האוויר הקר בחוץ, המעבר הזה אינו קל לו. עיסוי נועד לרכך את המעבר הזה ומעניק לתינוק תחושת בטחון בסביבתו החדשה והלא מוכרת.

הוויית התינוק בחודשי חייו הראשונים אינה שלמה והחוש המחודד ביותר שלו הוא המגע. באמצעות המגע הוא חווה בטחון ורוגע. עוד מקל העיסוי בתקופות הקשות של כאבי הבטן הנובעים מעצירויות השכיחות בקרב תינוקות ומהגזים.

על הלימודים והתכנים בקורס:
הקורס עוסק בעיסוי דרך מגע לתינוקות. המגע חשוב מאוד לתינוקות היות והמעבר בין הרחם החמים והנעים אל סביבה רוחשת, מלאת צלילים, טמפרטורות משתנות בין סביבות מחייה שונות אינה משככת את חוויית המעבר. לכן עיסוי תינוקות מרכך את המעבר על ידי מגע, עיסוי, והיכולת לגרום לחיבור אישי יותר ומהיר בין ההורה לתינוק. מגע ככלל מעודד חיבור, אמון וביטחון חזק יותר אצל תינוקות. הם זקוקים למגע, חום, אהבה, דאגה כמו אוויר לנשימה. לכן הרוצים ללמוד קורס עיסוי תינוקות צריכים לבוא ממקום של רצון לספק מגע, חום וביטחון עצמי הן לתינוקות והן להוריו כאנשים בוגרים.

קריירה כמעסה תינוקות מעניינת אתכם? ללמוד תחום מרתק? נציגי מוסדות הלימודים מחכים לפנייתכם דרכנו! קבלו הצעות מחיר חסרות תקדים! מידע מקיף ורחב על קורס עיסוי תינוקות! 

חשיבות העיסוי:
מסייעת לקשר בין ההורה לתינוק. מעודד ביטחון ונוסך אמון אצל התינוק ותחושה של חיבור בין ההורים אל התינוק. העיסוי מפתח את תחושת האני של התינוק. על ידי מגע נוצרת אצלו תחושת דימוי עצמו. הוא מתחיל לזהות ולחוש את גופו דרך מגע העיסוי. בנוסף עיסוי במקביל תומך בהתפתחות התינוק מבחינה מוטורית ובמערכת החיסונית של התינוק, ומסייע בקשיים הנובעים מעצירות, כאבי בטן וגזים.

תכנית הלימודים:
נושאי הלימוד המשותפים לרוב מוסדות הלימוד.
החייאה ועזרה ראשונה לתינוקות.
מבוא לעיסוי בתחומים הרלוונטיים לתינוקות.
שיטות עיסוי מלידה ועד זחילה.
הנחיית סדנאות בעיסוי תינוקות.
שיווק ופרסום.
פרקטיקה במהלך הלימודים.
בסיום הלימודים תינתן תעודת הסמכה לעיסוי תינוקות.

היי טק? כלכלה? חשבונאות? משאבי אנוש? עזבו הכל בצד! מה מספק יותר מחינוך הדור הצעיר לתחושת חום, ביטחון, אהבה דרך עיסוי תינוקות! בואו ללמוד וללמד, לפתוח שער חדש לדור בריא יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here