מעוניינים להבין על מה הנכדים מדברים? רוצים לתקשר עם חברים הגרים רחוק? נשמח למצוא עבורכם קורס מחשבים למתחילים בו תלמדו מגוון פונקציות בסיסיות ושימושיות!

מחשבים הפכו לכלי מאוד שימושי בחיי היום יום של כולנו. דרך המחשב ניתן לשלוח מיילים, לכתוב מכתבים, לשמור על קשר עם חברים רחוקים ולגלוש באינטרנט. אנשים רבים מוצאים את תחום המחשבים כחדש ומסובך ובדיוק עבור אותם אנשים מתקיים קורס מחשבים למתחילים.

הקורס מציע הקניית ידע בסיסי בתוכנות המחשב השונות, המבוסס על תרגול מהנה והקניית הכלים לשימוש נכון ומלא תועלת במחשב.

אל תישארו מאחור. רק אצלנו תלמדו ממורים מנוסים וסבלנים כל מה שצריך לדעת על מנת להתמצא בעולם המחשבים. לפרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית צרו קשר באתר ונשמח לענות על שאלותיכם!

מה לומדים בקורס?
הקורס מותאם לגיל המשתתפים בו ורמת הידע וההיכרות שלהם את המחשב ויישומיו.

הקורס מתקיים בקבוצות קטנות ואינטימיות כך שלמורה יש מספיק זמן להקדיש לכל תלמיד ותלמיד ולדאוג שכולם הבינו את החומר הנלמד לפני שמתקדמים הלאה. תכני הקורס כוללים שיעורים בסיסיים על הכרת המחשב והתוכנות השונות והשימושיות שבו.

המורים ילמדו שיעורים המסבירים איך יוצרים מסמך טקסט ואיך מעצבים את הטקס בהתאם למה שרוצים, ילמדו שעורים המסבירים איך מכינים מצגות ומשלבים בהם תמונות וטקסטים שונים, ויונתנו שיעורים המסבירים כיצד גולשים באינטרנט.

במהלך השיעורים המסבירים כיצד גולשים באינטרנט יסבירו כיצד מחפשים מידע באתרים שונים לפי מילות חיפוש וכיצד יוצרים תיבת דואר אלקטרוני וכיצד שולחים ומקבלים דואר אלקטרוני. קורס מחשבים למתחילים הינו הקורס הבסיסי ביותר ולאחריו כאשר תרכשו יותר ביטחון עם עולם המחשבים ניתן יהיה לקחת קורסים מתקדמים יותר במגוון נושאים במחשבים.

ומה לגבי תנאי קבלה?
לקורס אין כל תנאי קבלה מיוחדים, אולם רצוי להתחייב למסלול מאחר ובכל שיעור מתקדמים בחומר הלימוד ועוברים לנושאים נוספים, כמו כן מומלץ לתרגל את היישומים השונים עד לשליטה מוחלטת בהם.

בואו גם אתם ללמוד כיצד המחשב יכול לסייע גם לכם בחיי היום יום. אצלנו תמצאו צוות הוראה איכותי, מנוסה עם המון סבלנות ויחס אישי לכל תלמיד. לקבלת פרטים נוספים השאירו פרטים ונציגנו ישמחו לחזור לפנייתכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here