credit freepik

אחד המקצועות הפופולאריים ביותר בשני העשורים האחרונים ובוודאי אחד המתקדמים שבהם, הוא אימון אישי. מה שהחל בשוליים, כמעט באופן פיראטי, הפך עם השנים למקצוע בעל ערך ומשמעות, עם מתודה ברורה, תוכנית לימודים סדורה ולא מעט מוסדות אשר מציעים קורסים מקצועיים ואיכותיים עבור מי שרוצה ללמוד ולעסוק בתחום.

קורס אימונים אישי הוא קורס מאוד פופולארי בקרב צעירים וצעירות, אך גם בקרב מבוגרים ומבוגרות אשר חשים שהתחום מדבר אליהם ויש להם מה לתרום לו ודרכו לאנשים שמחפשים מאמן או מאמנת אישית בתחומים שונים.

היום אנחנו יכולים למצוא מאמנים אישיים כמעט בכל תחום שהוא. החל מאימון אישי באופן כללי, אימון אישי לחיים, זוגיות, הורות, קריירה, לימודים, ניהול ועוד. אפשר למצוא מאמנים אישיים שמתעסקים בתחום ספציפיים מאוד, מתוך הידע והניסיון שהם צברו בתחום. למשל, מאמנים אישיים בתחום הספורט, המוזיקה, יזמות ועוד. בשביל להיות מאמן טוב, רצוי מאוד ללמוד את הנושא באופן מקצועי ולשם כך יש לגשת לקורס בנושא.

מה זה קורס אימון אישי ואיך נדע שהוא מתאים לנו?

קורס מאמנים אישי מציע לנו תוכנית לימודים סדורה שמטרתה ללמד אותנו כיצד להיות מאמנים ואיך לעבוד עם מתאמנים שונים. בכל מקום אנחנו נמצאים קורסים בלוחות זמנים שונים, החל מקורסים שנמשכים שבועות בודדים ועד קורסים שנמשכים שנה שלמה ומעבר לכך. אפשר כמובן גם להרחיב את זה ללימודי אימון אישי שנמשכים מעבר לשנה.

במהלך הקורס לומדים שיטות וגישות כיצד לעבוד עם מתאמנים, איך לגשת אליהם, איך להקשיב ולהבין אותם, אילו שיטות פעולה להציע להם, מה מותר ומה אסור למאמנים לעשות, איך לשווק את עצמם ועוד. כל קורס מציג תוכנית לימודים שונה אשר מבוססת על הידע המקצועי והכלים שרכשו מי שהגה את התוכנית ומי שמעביר אותו. צריך לציין קורסים איכותיים גם מספקים בסיס פרקטיקום שמטרתו להכשיר את הסטודנטים להיות מאמנים בפועל.

אנחנו יכולים לדעת שהתחום מדבר אלינו, אם יש לנו מה להציע ואנחנו חושבים שיש לנו את הכלים לעזור לאנשים אחרים עם קשיים שונים באמצעות גישה זו. גישת אימון אישי היא יותר פרקטית, יותר מעשית, יותר מתעסקת בכאן ועכשיו ופחות בשאלות מתחום הפסיכולוגיה, כמו למשל איך צריך להתמודד עם טראומות מהעבר וכיצד הן משפיעות על המתאמן היום.

איך נדע שבחרנו את הקורס הנכון

בשביל לבחור את הקורס הנכון, אנחנו צריכים לדעת מה כל אחד מציע לנו ועד כמה זה באמת מדבר אלינו. עד כמה באמת הקורס יכול לספק לנו את הכלים הרלוונטיים עבורנו לאימון אישי במצבים שונים.

אנחנו צריכים לבחון מה תוכנית הלימודים כוללת, מי מעביר את הקורס ועם אילו כלים אנחנו יוצאים בסוף תקופת הלימודים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here