קוראים לך מאיה במקרה? ידעת שלומדים עליך? ועכשיו ברצינות! קורס מאיה הינו קורס יוצא דופן בתחום האנימציה בתלת מימד! רוצים לדעת עוד פרטים? המשיכו לקרוא! ואל תשכחו לבחור היכן מתחשק לכם ללמוד.

אנימציה וחברים –
מתחילת הסרטים המצוירים אנימטורים נחשבו ליוצרים גדולים. ההתחברות לסוג בידור שכזה אפשר למבוגרים, ילדים, זקנים וטף חיבור מיידי לצבע, לרכות, לחוסר היכולת להיפגע מצד הדמויות המופיעות בסרטי האנימציה השונים לאורך ההיסטוריה.
כיום במאה ה21 כבר לא מדובר רק בצורת צפייה בדו מימד – הלהיט הסוחף הינו תלת מימד.

רוצים ליצור את משחק המחשב האולטימטיבי? הכי מציאותי שיש? אתם תצטרכו ללמוד תוכנת מאיה על בוריה לשם כך! אל חשש אנו כבר מצאנו עבורכם את מוסדות הלימוד המתקדמים ביותר בארץ בתחום האנימציה והתלת מימד.

מאיה ושלושת המימדים – 
זו אינה כותרת הקורס – ואולי יום אחד יפתח קורס בשם חביב שכזה. אך קורס מאיה עוסק בתכליתו לאנימטורים לעבודתם הן בדו מימד והן בתלת מימד. תוכנת מאיה הינה הפקה ששינתה את פני עולם האנימציה בצורה גורפת. העוסקים בתחום הינם בעלי יכולת למידה גבוהות, בעלי תפיסת מרחב, יצירת מודלים, הבנה בתאורה וכל אספקט פיסיקלי היכול להשפיע על תנועת הדמות, והסביבה.

לימודי מאיה – 
במסגרת הלימודים התלמידים נחשפים לנושאים כגון:
מבוא לאנימציה תוכנות ציור ואיור מתקדמות הן בדו מימד והן בתלת מימד. אפקטים, שינוי צורה, חיתוכים וחיבורים, תאורה, ולמידת משתנים רבים המאפשרים את ההבדל בין סרט בינוני לסרט אנימציה איכותי עם רבדים המעניקים לו את הסגולות הטובות ביותר ליצור הצלחה ומשיכה מצד צופים. המדיה הינה מגוונת וחולשת על האינטרנט, קולנוע, טלוויזיה, פרסומות ועוד.

תלת מימד – 
טכנולוגיית התלת מימד סוחפת את כולנו. אנו רוצים פרסומות בתלת מימד, תכניות טלוויזיה ושכל סרט יצא בתלת מימד. הודות לתכונות כגון מאיה, אנו זוכים ונזכה לצפות בסרטים איכותיים. תלת מימד מורכב מגובה, עומק ורוחב. קריטריון העומד הוא זה שעושה את ההבדל התהומי בין דו מימד לתלת מימד. הידע לשנותו בהתאם לצרכים וליצירת האפקט המושלם הוא זה שיזכה את האנימטור בשבחים או בטפיחה חביבה על השכם. משחקי מחשב או וידאו מהווים נתח שוק לא קטן בתחום העשייה בתלת מימד.

התלהבתם מאווטאר? רטטוי? אלו שמות בודדים מספרייה ענפה של סרטי תלת מימד! קורס מאיה יעניק לכם את הכלים המושלמים ליצור סרטונים, פרסומות, סרטים, משחקי מחשב, וידאו ועוד! הגיע הזמן לעסוק במה שאתם באמת אוהבים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here