מחפשים ללמוד מקצוע מבוקש עם עבודה מובטחת בסיום הלימודים? תנו לנו להמליץ לכם על לימודים של קורס חשבי שכר בכירים. למידע נוסף על מועדי הקורסים, תנאי הקבלה ועלות הלימודים השאירו שם ומספר טלפון בטופס המצורף ונציגנו ישמחו לחזור לפנייתכם בהקדם עם כל המידע הדרוש לכם!

אם אתם מעוניינים ללמוד מקצוע מעניין עם ביקוש רב בשוק העבודה, קורס חשבי שכר בכירים הוא קורס שיכול להתאים לכם. תוכנית הקורס מעניינת ומטרתה להעניק ידע נרחב הקשור לחישוב משכורות ,ידע שיעזור לכם בכל מקום עבודה הנותן משכורות לעובדיו.

קורס חשב שכר בכיר:
אם החלטתם ללמוד מקצוע נדרש ומבוקש ולרכוש ידע רב, מעשי ושימושי במקומות עבודה רבים, מקומכם איתנו. תוכנית הלימודים שאנו מציעים נועדה להעמיק את הידע שלכם בכל הנושאים הקשורים לחישוב משכורות ובהכרת היישומים הממוחשבים המסייעים להכנת המשכורות.

במהלך הלימודים בקורס חשבי שכר בכירים תלמדו אודות נושאים הקשורים במס הכנסה וביטוח לאומי לדוגמא מהן ההכנסות החייבות במס ואילו הכנסות פטורות מתשלומי הביטוח הלאומי. נושאים אחרים בתוכנית הלימודים יעסקו בין היתר  בדיני עבודה ודיני מיסים.

קורסים אחרים יעניקו לכם את הידע המעשי לעבודה עם תוכנות ממוחשבות ותלמדו איך למעשה מחשבים משכורת תוך התחשבות בכל הגורמים הרלוונטיים. בסיום הלימודים מתקיימות בחינות והעומדים בהן בהצלחה מקבלים תעודה גמר. ניתן לגשת גם לבחינה מטעם לשכת רואי חשבון ולקבל תעודת הסמכה רשמית.

אם גם אתם מתעניינים בחישובים ומעוניינים לעבוד במקצוע מבוקש ונדרש, מקומכם איתנו, קורס חשבי שכר בכירים. לקביעת פגישת ייעוץ על מנת שתוכלו להתרשם בעצמכם מהאפשרויות הרבות העומדות בפניכם  מיד עם סיום הלימודים, השאירו פרטים אישיים באתר!

למי מיועד הקורס?
הלימודים מיועדים לכל מי שיש לו 12 שנות לימוד ומעוניין להעמיק את הידע שלו בתחום מבוקש ונדרש במקומות עבודה רבים, חישוב המשכורת. אם יש לכם כבר ניסיון בהנהלת חשבונות הדבר מהווה יתרון. הקורס עצמו כולל כ150 שעות לימוד ותוכלו לבחור ללמוד במסלול המתאים לכם.

תכנית הקורס:

הלימודים כוללים קורסים שונים במספר נושאים מרכזיים ביניהם קורסים שונים בדיני עבודה כמו חוק שכר המינימום וחוק דמי מחלה, קורסים העוסקים בדיני מס הכנסה כמו מיסוי קופות גמל, מס שכר ומס מעסיקים. קורסים אחרים יעסקו בחוקי הביטוח הלאומי כמו עניינים הקשורים לנכות מעבודה. בנוסף יינתנו שיעורים הקשורים לביטוח פנסיוני כמו קופות הגמל במדינה.

תעסוקה בסיום הלימודים:
בוגרים שסיימו את הלימודים ועמדו בהצלחה בבחינות יכולים להשתלב לעבוד מיד עם סיום הלימודים במגוון מקומות עבודה מכיוון שכל חברה המעסיקה עובדים חייבת להעסיק חשב שכר שיוודא כי אכן כל הדרישות והזכויות המגיעות לעובדים נשמרות.

תנאי קבלה:
הקורס מתאים לבעלי 12 שנות לימוד עם רקע כלשהו בתחום הנהלת החשבונות. תוכנית הלימודים כוללת בין 120-150 שעות אקדמאיות. תוכלו לבחור באילו ימים ובאילו שעות ללמוד בהתאם להעדפותיכם האישיות.

למידע נוסף על תכני הלימודים ועל מועדי הקורסים, השאירו פרטים אישיים בטופס שבאתר, נשמח לראות גם אתכם מצטרפים לבוגרים הרבים שלנו שהשתלבו בקלות במקומות עבודה רבים ומבוקשים בשוק!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here