לחובבי אתגרים חשבונאיים, זה המקום לפנות אלינו כעת לקבלת הצעות וייעוץ מקיף לקורסי הנהלת חשבונות 1 2!

לימודי הנהלת חשבונות 1 2 הם המקום האידיאלי לרכישת מקצוע ותעודת מקצוע מוכרת ע"י משרד התמ"ת, שלא לדבר על האפשרויות התעסוקתיות הרבות העומדות בפני בוגרי הקורס.

לימודי הנהלת החשבונות מתקיימים בשלבים כאשר הראשון מביניהם הוא הנהלת חשבונות סוג 1 ולאחריו הנהלת חשבונות סוג 2. ישנו גם קורס הנהלת חשבונות סוג 3 המיועד להתמחויות ולהתמקצעות נוספת בתחום.

רוצים לקבל מידע נוסף? מסלולי לימוד ומוסדות מומלצים? בואו ומלאו כבר עכשיו את פרטיכם באתר וקבלו הצעות משתלמות ללא כל התחייבות.

מהם לימודי הנהלת חשבונות 1 2?

הלימודים הם אוסף מגוון ורחב של היכרות עם עולם החשבונאות הפיננסית המאפשרים לתלמידים לרכוש כלים ומיומנויות חשבונאיות בתחומים רבים, כגון ניהול מערך משכורות, ניכויי מע"מ, ניהול חשבונות, מאזנים של רווח ושל הפסד, ניהול תזרים מזומנים, המרות ומטבע חוץ ועוד.

הקורס משלב לימודים תיאורטיים לצד מעשיים. בעוד שהחלק התיאורטי נותן מושג רחב על עולם החשבונאות הפיננסית, הרי שהחלק המעשי מאפשר נגיעה פרקטית בתוכנות ניהול חשבונות ממוחשבות ובתרגול הידע הנרכש בחלק התיאורטי.

כך או אחרת, הקורס מאפשר הצצה מרתקת לעולם החשבונאות הפיננסית, וניהול החשבונות מקבל פרופורציות אחרות לחלוטין ממה שדמיינו בעבר.

מה האפשרויות העומדות בפני בוגרי קורס הנהלת חשבונות סוג 1 2?

הלימודים מקנים מיומנויות לניהול חשבונות, אולם בעיקר את האפשרות להשתלב בשוק העבודה במהירות ובקלות. הנהלת חשבונות הינו מקצוע מבוקש ביותר ונדרש כמעט בכל מגזר עסקי שהוא, בגופים עסקיים קטנים, פרטיים, ציבוריים, ממשלתיים, עמותות, נותני שירותים ועוד.

אין סקטור במשק שלא נזקק לשירותיו של מנהל חשבונות, והחשיפה לתחומים רגישים ודיסקרטיים במקום העבודה היא גבוהה מאד. האתגרים המקצועיים הם רבים והעבודה היא מאד דינאמית, מגוונת ומעניינת.

תוכנית הלימודים ותנאי הקבלה:
לימודי הנהלת חשבונות 1 2 מתבצעים במפגשי ערב דו שבועיים לתקופה של כעשרה חודשים. תנאי הקבלה
הם 12 שנות לימוד או עשר שנות לימוד ושנת ניסיון מקצועי אחת לפחות.

תעודה:
בסיום הלמודים לאחר שעמדתם בהצלחה בבחינה עיונית על החומר שלמדתם ומבחן מעשי תקבלו תעודת גמר בהנהלת חשבונות 1 2 ותוכלו בקלות למצוא עבודה בתור מנהל חשבונות במקומות עבודה רבים לדוגמא במפעלים, במשרדים שונים או בעמותות שונות. תוכלו גם למצוא עבודה כיועצים עצמאיים ולייעץ למי שיחפוץ בכך.

בואו להיות חלק מעולם ניהול החשבונות. מלאו פרטים עכשיו וקבלו מידע מעניין נוסף. השירות שלנו אינו כרוך בתשלום או התחייבות. בשיחת טלפון אחת תוכלו לקבל את כל הפרטים על לימודי הנהלת חשבונות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here