רוצים לעזור לאנשים? רוצים לעזור לעצמכם? קורס דמיון מודרך הוא מתכון מנצח עבורכם. באמצעות לימודי הקורס תוכלו לטפל בעצמכם וגם באנשים נוספים. אנו יכולים לפתוח עבורכם דלת לטיפול. לפרטים נוספים הטבות ומחירים עבור הקורסים השונים פנו אלינו כעת.

דמיון מודרך מהווה כלי טיפולי בבעיות שונות ומגוונות. באמצעות דברים שנמצאים בתוכנו אנחנו יכולים לשלוט בדברים ולטפל בהם. זהו כלי שנוגע באני הפנימי שלנו ומביא אותנו לשינוי הרצוי עבורנו.

כאשר אנו רוצים להיפטר מהרגלים ישנים, למצוא פיתרונות יצירתיים לתקיעות שיש לנו אנו יכולים לפנות אל לימודי דמיון מודרך. באמצעות דמיון מודרך  אתם יכולים לפתור בעצמכם קשיים שהיו לכם שנים ארוכים ולא הבנתם למה.

יצירתיות:
הרבה אומנים מרגישים עצמם תקועים יכולים לפתור הרבה מהבלגן שמתרוצץ אצלם בראש באמצעות דמיון מודרך. קורס דמיון מודרך בהחלט פותח לנו בצורה רעננה את הפקק היצירתי. הרבה פעמים באמצעות דמיון מודרך אנו נגלה הרבה יצירתיות בתוכנו, אשר החבאנו לאורך שנים, האם מפחד של מה יגידו, האם בגלל שפחדנו שאנו לא מספיק טובים? אין סיבה לפחד, יצירתיות היא אושר. ואתם רוצים להיות מאושרים.

קדימה, זה הזמן להתחיל לחיות נכון. אתם מוזמנים להגיע ולטעום, לנסות ולראות את ההשפעה הנהדרת על החיים שלכם. בואו ותתנסו. החיים הטובים מחכים לכם! צרו עימנו קשר באתר עכשיו לקבלת כל המידע הרלוונטי!

שיפור כלכלי:
כן, כתבנו את המשפט שיפור כלכלי, ובהחלט זה אפשרי. באמצעות דמיון מודרך אנו יכולים לפתור תקיעות כלכלית. באמצעות דמיון מודרך אפשר להבין מה גרם לנו לדשדש, מה גרם לנו להלחם בשדים שלא באמת הפריעו לנו, מה גרם לנו לחשוש. את הכל אתם יכולים לעשות אחרת, בצורה פשוטה ומיידית. דברים פתאום יראו לכם קלים לביצוע, ברי השגה מיידיים. זה לא מילים בעלמא. זה בהחלט אפשרי. אתם מוזמנים להגיע ולבדוק בעצמכם. לא תתאכזבו. הדבר יכול רק להועיל. ולהועיל בגדול.

ולא רק לנו. גם עבור ילדינו. יש אפשרות להגיע לקורס המותאם לילדים. באמצעים פשוטים ביותר, ניתן להגיע אליהם, להבין מה עוצר אותם, מה מפריע להם ולפתור בצורה נעימה ופשוטה הרבה מאוד חסמים.

כיצד מטפלים באמצעות הדמיון המודרך?
הדמיון המודרך מאפשר לנו להיכנס לתוך האני הפנימי שלנו ולנדוד לתוך עולם של דימויים ודמיון ולהשליך אותם על החיים שלנו ובאמצעות זאת לאפשר לנו שינוי ואיכות חיים טובה יותר ופתרון בעיות ומצוקות שמפריעות לנו וגורמות לנו לחסמים שונים. באמצעותו אנו נחשפים לאמת שנמצאת בתוכנו. אם הוא נעשה בצורה נכונה ומתועל לכיוון הנכון הוא יכול לעזור לנו בדברים רבים ולהסיר הרבה מכשולים שעומדים בפנינו.

הדמיון המודרך יביא אותנו לרגיעה פנימית, לשלוות נפש וכמובן לאיזון פנימי שכל אחד זקוק לו בחייו. ניתן לשלב את הדמיון המודרך יחד עם פסיכודרמה או גם אם יוגה או מדיטציה.  באמצעות הדמיון עולים וצפים אצלנו כל מיני אסוציאציות שאותם אנו משליכים על חיי היומיום ומשתמשים בהם כדי לפתור דברים מטרידים.

מה לומדים בלימודי דמיון מודרך?
בלימודי דמיון מודרך תלמדו טכניקות ושיטות שונות כדי להשיג תוצאות יעילות. תלמדו: טכניקות לרגיעה ושלווה, טכניקות ליצירת שחרור ואיזון, מודעות עצמית, ריקון והתמודדות עם כאבים, עבודה עם הדמיון ועם סמלים וכיצד ליישמם בחיי היומיום ובפתרון בעיות, התבוננות לאני הפנימי שלנו ועוד.

קורס דמיון מודרך הוא המקום עבורך כאשר אתה בצומת, כאשר אתה לא יודע מה להחליט, לאן לפנות מבחינת קריירה, מבחינה אישית, מבחינה כלכלית. באמצעות דמיון מודרך תוכל לפתור את הכל. ניתן למלא את הטופס המקוון ואנו נחזור אליך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here