מידע הוא כוח. מידע הוא יתרון. מידע הוא סוד. מידע הוא כסף… האם לא די באפיונים אלה של מידע כדי להעיד על חשיבות קורס אבטחת מידע? אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר לקבלת פרטים, מידע וייעוץ!

קורס אבטחת מידע הוא קורס חשוב ומקצועי. מערכות רבות אוצרות, נוצרות, מטמיעות ומטמינות את המידע החשוב שלהן במחשבים. זמינות המחשב, הנגישות אליו וקלות השמירה של המידע בו היא גם פרצה הקוראת לפורצים. מכאן נובעת חשיבות האבטחה.

כיום כל הארגונים הגדולים ובקטנים אינם יכולים לפעול בלי אנשי אבטחת מידע שידאגו לאבטח את זרימת המידע במחשבי הארגון. זרימת המידע בארגון שאינה מאובטחת כראוי יכולה לגרום להפסדים  ולפגיעה של ממש במוניטין של הארגון שלך.

קורס אבטחת מידע נועד להכשיר כוח אדם לשמור ולהגן על מידע חיוני בארגון שלך מפני ארגונים מתחרים או גורמים עוינים המעוניינים להזיק ולהשתמש במידע הנ"ל כנגד הפעילות העסקית הסדירה בארגון שלך.

כיום רוב מאגרי המידע בתחומים שונים נמצאים על גבי מחשב עם גישה לרשת האינטרנט. מאגרי המידע הללו כוללים מידע עסקי, בטחוני ואישי. נושא אבטחת המידע נוגע בעיקר בהגנה על המידע בעסק מפני גורמים המעוניינים לגרום לו נזק.

הצטרפו גם אתם אל משפחת המאבטחים החשאיים שלנו, אשר איש אינו מצביע עליהם ברחוב כאל אנשי אבטחה. שנאמר – הברכה שורה בסמוי מן העין. אבטחת מידע. הקורס שפותח לכם אופק, לקבלת פרטים פנו אלינו כעת.

מטרות הקורס:
קורס אבטחת מידע נועד תחילה להעניק את הידע המקצועי בתחום אבטחת מידע בארגונים השונים. הלימוד כולל את הנושאים הבאים: ניתוח, הקמה, תכנון, הטמעה, ניהול פרויקטים בסביבת עבודה ממוחשבת והגנה עליהם.

בעולם הטכנולוגי והמודרני שלנו הצורך בהגנה על מידע בארגון הוא הכרחי וגובר מידי שנה. סטודנטים המסיימים את הקורסים השונים לאבטחת מידע נחטפים בשוק העבודה הישראלי והופכים להיות חלק אינטגראלי משמעותי בארגון בו הם מועסקים.

תנאי קבלה לקורס:

תנאי הקבלה לקורס אבטחת מידע כוללים תחילה ראיון אישי והכוונה מקצועית של מומחים בתחום. מומלץ להיות בעלי ידע מוקדם בעבודה בסביבת חלונות. בנוסף רצוי להיות טכנאי רשתות או טכנאי מחשבים של מייקרוסופט.

תוכנית הלימודים:
במהלך הקורס ילמדו הנושאים הבאים: שרתים, תקשורת ומערכות הפעלה. הקורסים מנוהלים בשיעורים כיתתיים פורמאליים עם שיעורים טכניים ומעשיים. במהלך השיעורים המעשיים יעשה שימוש בציוד טכני יקר וחדיש.

קורס אבטחת מידע מקנה ידע וכלים לאבטח מערכות ממוחשבות ולהגן על המידע המוצפן בהן מפני חורשי-רע פוטנציאליים וגם ממרגלים תעשייתיים שונים. יש די אנשים שיש להם עניין ואינטרס בהגעה אל המידע שלכם ושימוש בו לרעה. אנחנו מזמינים אתכם להיות חלק ממי שיקשו עליהם את העבודה וימררו להם את החיים…

חוד החנית המקצועי: 
קשה להפריז בתיאור חשיבותם של אנשי אבטחת המידע. תפקידם לדאוג ולוודא כי הוא יהיה נגיש ושמיש בפני מי שמורשים להיחשף אליו וחסום לחלוטין בפני מי שאינם מורשים. בחוד החנית המקצועי של אנשי המחשבים נמצאים אנשי אבטחת המידע שיודעים להשתמש בכל הכלים שרכשו בקורס: פיתוח, שימוש בטכניקות לאבטחת מידע, הזדהות, גיבוי, הצפנה, תקשוב, אפיון מבנה ארגוני, מניעת נזק של תכנות מזיקות, לרבות וירוסים ורוגולות, מערכות תקשורת, שרים, רשת מרחבית וכל מה שקשור לרשתות תקשורת ומחשבים.

תנאי הסף הנדרשים שונים ממוסד לימוד אחד למשנהו, לכן חשוב לברר היטב במוסד המבוקש מה הם התנאים הייחודיים לו: בכל מקרה נדרשת ידיעת אנגלית בסיסית, ידע בסיסי בתחום תקשורת נתונים, ניסיון מסוים בעבודה בתחום מערכות מידע וייתכן כי יידרש גם ריאיון קבלה אישי.

קורס אבטחת מידע יקנה לכם מקצוע מבוקש בשוק מתפתח וגדל כל הזמן. אם אתם רוצים להשתתף ב"משחק" מוחות מרתק ומלהיב, שבו אתם מפתחים חומות הגנה נגד המנסים לקעקע אותן– בשבילכם אנחנו כאן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here