השתחררתם מהצבא בשעה טובה ואתם מרגישים מבולבלים ולא יודעים מה הלאה? תחשבו קדימה. פסיכומטרי לחיילים משוחררים יתווה לכם את הדרך הלאה לרכוש מקצוע לחיים. השאירו פרטיכם באתר!

המון חיילים משוחררים נכנסים אחרי השחרור לבלבול מה ללמוד ואיפה ללמוד ואולי בכלל כדאי לעשות טיול של פעם בחיים. מרבית החיילים המשוחררים פושטים את המדים וחושבים קדימה, ללמוד פסיכומטרי ולשפר בבגרויות במטרה לפלס להם את הדרך ללימודי תואר ראשון. אם זה הכיוון שלכם כדאי לכם להיעזר בשירותי הייעוץ שלנו.

התאמת קורס פסיכומטרי עבורכם:
ניתן לומר כי לא קיים קורס פסיכומטרי הכי טוב אחד ויחיד. טיב הקורס נמדד לפי הקריטריונים שלכם. משך הקורס, עלות, כמות תלמידים, חומר הלימוד, חידוש חומר הלימוד, שיטות הלימוד, סגל המדריכים ועוד שלל קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כגון זמן הקורס, האם ישנו גיליון הצלחות למכון הלימוד והאם תלמידיהם אכן הוציאו ציונים גבוהים בבחינה. וחשוב גם לשים לב לפרסומי מכוני הלימוד השונים – ולבדוק בשטח האם יש אמת מאחורי המילה הרשומה.

השנה מתכננים לעבור את הבחינה הפסיכומטרית? מזל טוב! אנו כאן כדי לעזור לכם להגשים את החזון הזה! מכוני הלימוד בתחום הפסיכומטרי מחכים לפנייתכם דרכנו! לקבלת הצעות מחיר ייעוץ מקיף והטבות לחיילים משוחררים תוכלו לפנות אלינו כבר כעת בטופס המצורף.

איך תדעו מה ללמוד ובאיזה מכון פסיכומטרי ללמוד?
עליכם ללמוד משהו שייתן לכם עניין, משהו שאתם טובים בו ויש סיכוי גבוה שגם תעסקו בו בהמשך. עליכם להקפיד ולבחור מכון פסיכומטרי שבו מספר התלמידים אינו גדול, שתקבלו יחס אישי ותגבור שעות , לבדוק מי הם המורים, לקבל המלצות מאנשים ולהשוות מחירים.

המחירים לפסיכומטרי משתנים ממקום למקום כשלחיילים משוחררים יש הנחה משמעותית וישנם שוברי הנחה משמעותיים שהצבא נותן . ישנם מכונים שזכו במכרז שעושה אחת לכמה זמן משרד הביטחון ובהם ניתן ללמוד בסכום סמלי או בחינם וישנם גם כאלו שילמדו ע"ח הפיקדון.

מה לבדוק לפני שנרשמים?
וותק וניסיון – מכון לימודים אשר עוסק בתחום המסוגל להביא את המדריכים האיכותיים ביותר ולספק את תוכן הלימוד העדכני והיעיל ביותר.

בחירת המסלול – קיימים כמה וכמה מסלולים חלקם יותר עצמאיים חלקם יותר פרטניים בלימוד מול מדריך תלמיד. בנוסף חשוב לברר גם לגבי טיב המדריכים.

משך הקורס – האם משך הקורס אכן תואם את לוח הזמנים שלכם. ובנוסף יש צורך לקחת בחשבון את עומס חומר הלימוד – לכן כדאי למצוא קורס המתפרש לאורך זמן.

גודל הכיתות – כמות התלמידים בכיתה משפיעה ישירות על יחס מדריך תלמיד, ההבנה, זמן לשאלות ותרגול בכיתה. כיתות קטנות יכולות להפיק תוצאות יותר טובות ויחס אישי יותר.

מתחילים? הרשמה בכמה צעדים פשוטים

לימודים לפסיכומטרי דורשים לא מעט מאמצים, השקעה וגם משאבים. הכנו לכם רשימה קצרה וקולעת של מה שתצטרכו לעשות בדרך אל בית הספר:
•    למלא בזריזות את הטופס הקצר שכאן בתחתית העמוד (השירות איננו חייב בשום אופן והוא חינמי לחלוטין!)

•    להמתין לצלצול הפלאפון כבר בדקות הקרובות.

•    לקבל פניות מהמכונים המובילים ביותר שיש היום ללימוד פסיכומטרי הקרובים לאיזור מגוריכם.

•    להשוות מחירים בין כל בתי הספר ולמצוא את ההצעה המשתלמת ביותר.

•    להתייעץ עם חברים שכבר עשו קורס הכנה לפסיכומטרי מהו המקום הטוב ביותר.

•    ללמוד ולהצליח!

סקרנים לקבל עוד מידע על פסיכומטרי לחיילים משוחררים? רוצים לדעת את הזכויות המגיעות לכם כחיילים משוחררים? מלאו עוד היום את פרטיכם בטופס המקוון שבאתר!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here