לפעמים – בחיים כמו בחיים – אנחנו עלולים להחמיץ דברים בגלל אי – שימת לב לדברים הקטנים. צרו עמנו קשר באתר על מנת לברר ולוודא כי לא תחמיצו את המבחן הבא שלכם. זה המקום – פסיכומטרי הרשמה!

כדי לא להסתבך, חשוב ומומלץ לברר לפני הרשמה לבחינה את תקפות מועדה מבחינתכם. יש חשיבות מכרעת למועד במידה שזה המבחן השני שלכם. יש שתי דרכים להירשם: באמצעות אתר האינטרנט (של המרכז הארצי לבחינות ולהערכה) או, לחלופין, באמצעות חוברת מפורטת ('ערכת ההרשמה לבחינה הפסיכומטרית).

המומחים שלנו ערוכים לייעץ לכם בנושא פסיכומטרי הרשמה. זה המקום וזה הזמן לשאול כל שאלה בנושא. לקבלת פרטים נוספים צרו עימנו קשר באתר בהקדם!

פסיכומטרי הרשמה – חשיבות המקום והזמן:

לפני שאתם נרשמים, חשוב שתבררו האם תוכלו להגיע למקום שבו אתם בוחרים להיבחן בשעה הנקובה. בררו האם במקום ובמועד שבו אתם עתידים להיבחן נערכת, אכן, בחינה בשפה שבה אתם רוצים להיבחן – אחת משש אפשריות. חשוב לציין, כי לא בכל המועדים מתקיימת בחינה בכל השפות. פסיכומטרי הרשמה מאפשר לכם ואף מחייב לבדוק היטב את כל הפרטים, כדי שביום המיועד לבחינה לא תעמדו בפני שוקת שבורה.

גם הפרטים הקטנים – גדולים וחשובים: 

מחירה של ערכת ההרשמה הוא 485 ₪. מומלץ לרכוש אותה מבעוד מועד ולקרוא אותה בעיון ובקפידה. לאחר שאתם מחליטים על מועד הבחינה המתאים לכם, קראו היטב את הוראות ההרשמה מאחר שטופס ההרשמה (והתשלום) אמור להגיע למרכז הארצי לבחינות והערכה עד התאריך הנקוב, כדי לאפשר ולאשר לכם להיבחן במועד הנבחר. חשוב לשמור את ספח ההרשמה ולא פחות חשוב – להסדיר את הרישום זמן מספיק לפני תום המועד. קחו בחשבון שמשלוח בדואר עלול לארוך ימים אחדים.

איחור במועד ההרשמה כרוך בתוספת תשלום ובנוסף, עתם עלולים להיות משובצים לבחינה במקום שלא סימנתם אותו כמועדף, על-פי שיקול דעתו של המרכז הארצי לבחינות.

מועד כן, מועד לא:

חל איסור להיבחן בשני מועדי בחינות עוקבים, לכן מי מכם שרוצים להיבחן פעם נוספת צריכים לברר היטב מתי הם יוכלו להיבחן שנית. ( אגב, אין הגבלה על מספר הפעמים שבהן ניתן לגשת למבחן הפסיכומטרי).
כאשר אתם נרשמים למבחן הפסיכומטרי על תזניחו גם את בירור מועדי ההרשמה למוסד הלימודי שבו אתם מתכוונים ללמוד.

אילו שאלות צריך לשאול את בית הספר?

למרות שבכולם מלמדים פסיכומטרי, התנאים שמוסד מסוים יספק יהיו בכל זאת מעט שונים ממוסד אחר. לכן כדאי לזכור את השאלות הבאות כשאתם מדברים עם נציג מטעם בית הספר:

•    האם מעבר לשיעורי הלימוד הרגילים יש גם שיעורי תגבור ותרגול? כמה במספר לאורך תקופת הלימודים?

•    האם ישנה גמישות בשעות הלימוד (שיעורי בוקר/ערב)?

•    מהי ההכשרה של המורים בבית הספר וכמה שנות ניסיון יש להם בתחום הכנה למבחן פסיכומטרי?

•    במידה ורוצים לשפר את הציון או שמסיבה מסוימת לא ניגשים למועד המתוכנן, האם תינתן הנחה משמעותית במחיר בהרשמה לקורס נוסף?

ומה אחרי ההרשמה?

עכשיו זה הזמן שלכם להפציץ. סיימתם את התיכון, עברתם את הצבא וכל מה שנותר כעת הוא לחשוב על החלום הגדול שלכם שהתפתח עוד אז כשהייתם קטנים… אז אחרי שנרשמתם לקורס הכנה לפסיכומטרי, השקיעו את כל המרץ והאנרגיה כדי להוציא את הציון הטוב ביותר, כי על העתיד אסור להתפשר!

רוצים להתרשם מהמומחים לרישום שלנו? אתם מוזמנים למלא את הטופס המקוון ולהשאיר את פרטיכם. הם יחזרו אליכם און ליין. אל תשאירו את הרישום לרגע האחרון כי אתם עלולים להיווכח כי איחרתם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here