שימושי הניידים החכמים ונוכחותם הרבה בחיינו הם כבר מזמן עובדה מוגמרת שאי אפשר להתעלם ממנה, בטלפונים החכמים או הסמארטפונים כמו שכולם מכנים אותם מורכבים למעשה משתי טכנולוגיות מרכזיות ידועות: האחת של אפל ומיושמות בכל מכשירי החברה הנ"ל, והאחרת המכונה טכנולוגייה האנדרואיד הנחשבת לטכנולוגיה חדישה יותר ומבוססת על שימוש ב – Linux כאשר שפת התכנות בה היא לא אחרת מ – Java. 

קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד:
התכלית העיקרית של קורס פיתוח תוכנה לאנדרואיד הוא להכשיר מתכנתים מיומנים ומקצועיים בפיתוח של אפליקציות למערכות אנדרואיד ולתת להם את ארגז הכלים הדרוש על מנת לבצע את העבודה הנ"ל בדרך הטובה ביותר. קורס זה כולל שיעורי לימוד תיאורטיים לצד שיעורי התנסות פרקטיים. תוכנית הלימודים משלבת בתוכה, מקרי מבחן, הרצאות, הדגמות, סימולציות ועוד. בתוכנית הלימודים על הסטודנטים להגיש פרויקט גמר שמסכם את כל הידע שנרכש במהלך הלימודים והניסיון הפרקטי שצברו במהלך הזמן. רוב הקורסים בתחום מחייבים הגשת מטלות, תרגילים ומשימות. קורסים אלו מועברים על ידי צוות הוראה מנוסה ומיומן בתחום התכנות שבקיא בפיתוח אפלקציות ותכנות לאנדרואיד ומקצועי במיוחד בהוראת המקצוע הנ"ל.

תוכנית הלימודים בקורסים השונים:
קורס פיתוח תוכנה לאנדרואיד כולל בתוכו את תוכניות הלימודים הבאים:

– גרפיקה ממוחשבת – המשולבת באפליקציה.
– עבודה עם מצלמה.
– היכרות עם מערכת ההפעלה אנדרואיד.
– פתוח ותכנות של סוגים שונים של אפליקציות אנדרואיד.
– שילוב של ווידאו ומוזיקה באפליקציה.
– תכנות בשפת Java – היכרות עם סביבת התכנות google play ותכנות מונחה עצמים.
– ועוד.

מהו קהל היעד לקורס?
קורס תכנות לאנדרואיד מאפשר לחסרי ניסיון בתחום להשלים את הידע הנרחב שלהם באמצעות היכרות ראשונית מעט בסיסית עם שפות התכנות הרלוונטיות לתחום שלהם. קורס תכנות אפליקציות לאנדרואיד מאפשר תכנון ותכנות של מערכות הפעלה, ארגון מידע, חיפוש, ניווט, חישוב ועוד.

משך הלימודים: 

קורס פיתוח תוכנה לאנדרואיד נמשך ברוב מוסדות הלימוד בין 650 ל – 750 שעות לימוד אקדמיות הנפרשות על שנה וחצי. בנוסף יש להקדיש באופן עצמאי עוד כ – 40 שעות אקדמיות לשם ביצוע תרגילים וכתיבת מטלות.

תנאי קבלה:

תנאי הקבלה לקורס פיתוח תוכנה לאנדרואיד הם:

⦁    אנגלית ברמה גבוהה.
⦁    מבחן התאמה אישי.
⦁    ראיון קבלה אישי.

היכן לומדים?
מוסדות הלימוד ברחבי הארץ בהם ניתן ללמוד קורס בפיתוח תוכנה לאנדרואיד הם:

⦁    האוניברסיטה הפתוחה – תפניטק בית ספר למחשבים.
⦁    ג'ון ברייס מכללת היי טק –  מסלול לימודים בפיתוח תוכנה של מייקרוסופט למתחילים.
⦁    בית הספר הארצי להנדסאים – קרית הטכניון חיפה.
⦁    מכללת אקזיט בטבריה – הקורס מתפרש על 200 שעות לימוד אקדמיות בהן נלמדים שפת התכנות 'JAVA, קריאת וכתיבת מסדי נתונים חיצוניים, עבודה מול גרפיקאים, מערכות ניהול רשתות של גוגל והכנת תיק עבודות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here