הוא תמיד שם עבורנו. משמח אותנו כאשר אנו חוגגים ציון חגיגי וחשוב, מתנחמים על הפרידה הכואבת מבן הזוג, מוציאים את התסכול של עוד יום מפרך בעבודה, מענג לנו את החיים באמצע יום סתמי ומשעמם, מכניס בנו פרץ אנרגיה כאשר אנחנו מנומנמים ועייפים. הוא תמיד שם, השוקולד, חברנו הטוב המגיע בשלל צורות, צבעים ומרקמים.

אולי הגיע הזמן להפוך את תחביב האכילה החביב עליכם לתחביב מעשי וכיפי לא פחות, או אולי אפילו לעבודה מתוקה ומהנה. ברוכים הבאים (והטועמים) לעולם האמנות והיצירה של השוקולד מבית MOKAYA, מפעל שוקולד שנולד מתוך תשוקה עצומה לתחום על ידי עודד מקסימוב, שוקולטייר מקצועי שישמח להדביק אתכם (זהירות: זה ממכר!) בחיידק השוקולד שלו.

סדנאות שוקולד – סדנה חווייתית שלא תצאו ממנה רעבים

מרותקים משוקולד ומעוניינים ליום אחד להציץ על סדר יומם של שוקולטיירים מקצועיים, ואפילו להתנסות בעבודתם? סדנאות שוקולד יאפשרו לכם לקחת חלק פעיל בייצור שוקולד באווירה מהנה, כיפית ושוברת שגרה. סדנת שוקולד היא המתנה המושלמת עבור כל אדם, בכל גיל ולכל מאורע שהוא:

  • סדנה רומנטית – כל זוג חובב שוקולד ייהנה מחוויה על-חושית מהנה וטעימה, בה הם יוכלו להצית את להבת התשוקה של הקשר עם הממתק החושני.
  • סדנה לכל המשפחה – סדנת שוקולד לכל המשפחה תאפשר לילדים, חובבי שוקולד מושבעים, להתנסות מיצירה והכנה, בדיוק בדומה לכל הגדולים. גם הילדים ייטלו חלק פעיל בהכנות וייהנו מפירות יצירתם.

קורס שוקולטייר – כי עבודה לא חייבת להיות מרה

קורס שוקולטייר מועבר על ידי שוקולטייר מוסמך ומנוסה, ומלמד אתכם מעט מההיסטוריה המעמיקה על העולם המרתק של השוקולד לצד ידע תיאורטי חשוב. למשל, טכניקות זילוף, חומרי גלם שונים, תהליכי ייצור רבים ועוד. אתם לא הולכים אך ורק עם ידע תיאורטי הביתה משום שבקורס תזכו לתרגם את הידע התיאורטי הלכה למעשה בייצור שוקולד. הקורס יספק לכם כרטיס כניסה נוצץ (ומתוק) אל התעשייה.

אם אינכם בטוחים דיו בכך שקורס השוקולטייר הוא תחום התעסוקה הנכון עבורכם, תוכלו לבחון את הנושא באמצעות סדנת שוקולד טעימה וחווייתית שתאפשר לכם להתרשם מהנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here