האם אתם כבר יודעים כמה כסף תקבלו בפרישה שלכם מהעבודה? אם אתם עצמאים יכול להיות שאתם יודעים קצת יורת על הסכומים שהפרשתם לפנסיה ואם אתם שכירים סביר עוד יותר להניח שתדעו פחות. תכנון פיננסי בא לפתור את בעיית חוסר הידע אבל הרבה יורת מכך את בעיית חוסר המוכנות לפנסיה עצמה. אנחנו שומעים כל הזמן על קשיים בביטוח לאומי ובקרנות הפנסיה וכעת אנחנו מבינים שיש לזה קשר הדוק עם הפנסיה שנקבל בעצמנו כשנפרוש מהעבודה אנשים רבים אינם לוקחים בחשבון שההוצאות עומדות לגדול בגלל הזקנה ובעיותיה ואנשים אינם יודעים גם שהסכום החודשי שעומד לרשותם עומד להצטמצם דרסטית כשיפסיקו לעבוד. זה בדיוק מה שמאיר ברנר מתכוון לעזור לכם ללמוד בעזרת תכנון פיננסי נכון.

תכנון פרישה הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה עצמה

כשאתם מתכננים את הקריירה שלכם אינכם יודעים בוודאות לאן יובילו אתכם התפקידים שלכם, אבל אתם יודעים בוודאות שמכל שכר שתקבלו ומכל הכנסה שלכם יש להפריש לחיסכון למטרות שונות וביניהן גם לפנסיה. היום אנחנו מפרישים מעט מדי לפנסיה ומגיעים בשל כך למצב גרוע שבו הפנסיה אינה מספיקה לנו ואנחנו מבזבזים יותר מדי על דברים שנחוצים לנו פחות בדרך לרווחה הכלכלית האמיתית שנחוצה לנו בגיל הפרישה. מתכנן פיננסי הוא זה שעוזר לכם להגיע לשם נכון מבלי לוותר על החיים ומבלי להתפשר יותר מדי.

מתכנן פיננסי מתווה לכם את הדרך הנכונה

תכנון פיננסי מקיף הכולל גם תכנון פרישה הוא חלק בלתי נפרד מניהול משק בית ונכסים פיננסיים שיש לכם מבלי להגיע להפסדים. זה אומר לתכנן נכון את התקציב המשפחתי, זה אומר לוותר על יצירת חובות מיותרים בגלל הלוואות, זה אומר צמצום ושליטה בצריכה שלא לצורך לעומת הגדלת הכנסות וזה אומר גם הגדלת מרכיב החיסכון שלכם לכל מטרה, גם לרכישת דירה או לפנסיה. את כל זה משיגים על ידי עבודה צמודה עם המתכנן שלווה אתכם בתהליך. מאיר ברנר ישב אתכם על הנתונים שלכם ובעזרתם תוכלו לבדוק היכן אתם עומדים ולבנות תכנית פיננסית שתיקח בחשבון גם את הפנסיה שלכם. אפשר לחסוך הרבה עלויות ולהגדיל רווחים בזכות תכנון נכון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here