לימוד מתמטיקה לקראת המבחנים
קרדיט pixabay

בתקופה הקרובה, שנת הלימודים מגיעה לסיום ואיתה גם מגיעים מבחני הבגרות לתלמידי בית הספר התיכון. גם הסטודנטים מהאוניברסיטאות והמכללות יכנסו ממש עוד מעט לתקופת מבחנים שתסכם את הסמסטר השני ואת שנת הלימודים כולה.

המקצוע שמעסיק הכי הרבה תלמידים הוא כמובן מתמטיקה – גם בהכנה הלימודית לקראת המבחנים וגם בהכנה המנטלית.

בהרבה מקרים, לימוד מתמטיקה בבית הספר או באוניברסיטה אינו מספיק וכדאי לקבל עזרה נוספת. אז מהן האופציות שיעזרו לנו ללמוד לקראת הבגרות במתמטיקה או לקראת קורסי המתמטיקה בתואר?

שיעורים פרטיים במתמטיקה

לימוד עם מורה פרטי למתמטיקה יכול לעזור לנו להתגבר בקלות על קשיים ושאלות שצברנו במהלך הלמידה. במקום לבזבז זמן יקר, מספר שיעורים פרטיים במתמטיקה יוכלו לעזור לנו לעשות סדר ולחזק את הנושאים בהם אנו מתקשים.

לימוד מתמטיקה עם מורה פרטי אפשרי גם בלימוד יסודות במתמטיקה במסגרת שיעורים לטווח ארוך וגם בעזרה נקודתית בנושא או תרגיל לא מובן.

ללמוד מתמטיקה עם חברים

בלמידה בקבוצה נוכל ללמוד גם משאר חברי הקבוצה – בהרבה מקרים נושא שקשה ולא ברור לנו יהיה דווקא קל וברור למישהו אחר.

חשוב כמובן למצוא את הפרטנרים הנכונים ללמידה – כאלו שנמצאים פחות או יותר באותה רמה במתמטיקה כמונו ובעלי משמעת עצמית גבוהה שימשכו אותנו ללמוד עוד ולא להפך.

הרצאות מוקלטות במתמטיקה

בהרבה מוסדות לימוד יש הרצאות ושיעורים מוקלטים במתמטיקה – אפשר לחזור על נושאים ספציפיים שלא הבנו.

גם באינטרנט וביוטיוב של המון סרטוני וידאו של הסברים – חשוב לבחור במקום אמין ובסרטונים עם הרבה המלצות של משתמשים.

תכנים והסברים באינטרנט

חסר לכם הסברים על חומר מסויים? בעידן של היום לא צריך להתאמץ במיוחד.

האינטרנט מלא בתכנים מקצועיים ודוגמאות – כל מה שצריך זה לדעת איך להשיג את המידע. מספר חיפושים בגוגל יחשפו אתכם לעולם שלם של תכנים במתמטיקה.

אם לא הבנתם נושא מסויים גם לאחר שראיתם הסברים במספר מקומות – אל דאגה. תמיד תוכלו לקחת מורה פרטי שיעזור לכם בנושא הנקודתי הזה.

אתרי תרגול מתמטיקה

בהמשך לאתרי התוכן, יש גם הרבה אתרים שבהם ניתן לתרגל ולפתור מבחנים.

בהרבה מוסדות אקדמיים ובתי ספר יש גם דוגמאות של מבחנים משנים קודמות – מומלץ לפתור כמה שיותר תרגילים מסוגים שונים כדי להגיע מוכנים.

בהצלחה במבחנים!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here