אם גם אתם מעוניינים להעמיק את הידע שלכם בתחום הטיפולי בואו הצטרפו אלינו ללימודי תעודה בפסיכותרפיה. אנחנו נשמח לעזור לכם ולתת לכם את כל המידע אודות מקצוע זה והמקומות בהם ניתן ללמוד אותו, ללא כל התחייבויות כלשהי מצידכם.

שמעתם על פסיכותרפיה? תמיד התעניינתם בסודות הנסתרים החבויים בנבכי נשמתו של האדם ורציתם לדעת ולגלות קצת יותר. בואו ללמוד מקצוע מאתגר ומלא עניין.

אם אתם מטפלים עם רקע בתחום או בעלי תואר אקדמאי המעוניינים להרחיב את תחום הידע שלכם ולרכוש ידע עשיר ומגוון על מנת שתוכלו לרכוש כלים טיפוליים חדשים על מנת לטפל במטופלים שונים בעלי הפרעות מגוונות לימודי תעודה פסיכותרפיה הוא התחום המתאים עבורכם.

קצת פרטים ומידע:
הפסיכותרפיה הינו מקצוע מעניין שהביקוש לו רב מאוד בשנים האחרונות. פסיכותרפיה הינו טיפול בנפש האדם והינו שם כולל לכמה סוגי טיפולים.

נשמתו של האדם מורכבת מאוד ורב בה הנסתר על הנגלה. מסע לתוך נבכי נשמתו העמוקה של האדם הינו אחד האתגרים המעניינים ביותר העומדים בפנינו. לא קל ופשוט לפצח את הקוד כדי לחדור לנשמת האדם.

לימודי פסיכותרפיה כוללים מגוון נושאים מעניינים כמו: פסיכודרמה, פסיכותרפיה הוליסטית, פסיכותרפיה אנרגטית, פסיכותרפיה רוחנית, דימיון מודרך, פסיכותרפיה דרך תנועה, נשימה נכונה ועוד.

אם אתם לא נרתעים מאתגרים חדשים. אם ברצונכם להעשיר את הידע שלכם בתחום עולם הנפש אל תהססו והשאירו פרטים לקבלת מידע מהטובים ביותר בתחום!

למי מתאימים הלימודים?
הלימודים מתאימים למועמדים בעלי רקע טיפולי כמו לדוגמא פסיכולוגים או עובדים סוציאליים בעלי תואר אקדמאי אשר מעוניינים להעמיק את הידע שלהם בתחומי טיפול לא שיגרתים כמו ריפוי בשיטות הוליסטיות דרך דמיון מודרך ועל ידי כך לטפל במגוון מטופלים עם בעיות שונות.

לימודי פסיכותרפיה תחומי הלימוד:
הלימודים כוללים קורסים בתחומים מגוונים בתחום בטיפול הנפשי הכוללים גישות קלאסיות בטיפול נפשי לצד נושאי לימוד מרתקים כמו איזון בין הגוף והנפש, הילינג, ריפוי באומנות או במוזיקה ועוד. לצד הלימוד התיאורטי ישנן גם התנסויות מעשיות.

אפשרויות תעסוקה:
לאחר שסיימתם לימודי תעודה פסיכותרפיה אמנם אתם אינכם נחשבים כפסיכולוגים אבל תוכלו לעבוד כמטפלים באחד מהתחומים בהם בחרתם להתמקצע כמו לדוגמא מטפלים בתנועה, מטפלים במוזיקה, מטפלים התנהגותיים או מטפלים לפי הגישה הקלאסית. תוכלו להשתלב כעובדים במגזר הפרטי או הציבורי באחד מבתי החולים או קופות החולים.

מיטב אנשי המקצוע שלנו עומדים לרשותכם בכל עת. הם ינחו, ידריכו ויענו על כל שאלוה בנושא לימודי הפסיכותרפיה כך שתוכלו לקבל תמונה מלאה וברורה. גשו ובררו עוד היום. אין ספק שבחרתם בדרך הנכונה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here