מתעניינים בלימודים גבוהים? רוצים ללמוד מקצוע מרתק עם הרבה ביקוש בשוק העבודה עם אפשרויות תעסוקה מיד בסיום הלימודים? לימודי תזונה קלינית הם המקום המושלם עבורכם. לקבלת מידע נוסף אודות תוכנית הלימודים ותנאי הקבלה אתם מוזמנים להשאיר עוד היום שם ומספר טלפון באתר ואחד מנציגנו ישמח לחזור אליכם בהקדם עם כל המידע הדרוש לכם!

בשנים האחרונות עלתה המודעות לחשיבותו של המזון שאנו צורכים והשפעתו האפשרית על מצב בריאותנו. לימודי תזונה קלינית כוללים בתוכם מידע אודות תזונת האדם במצבי בריאות או חולי מתוך מחשבה כי המזון שאנחנו צורכים יכול למנוע או לגרום למחלות שונות. אפשרויות התעסוקה בסיום הלימודים רבות ומגוונות והבוגרים יכולים להשתלב כדיאטטיקנים קליניים במגוון מוסדות.

לימודי התזונה הקלינית מתאימים לכל מי שמתעניין בשילוב של גוף ונפש ודרך חיים נכונה ובריאה.

ההשפעות של תזונה בריאה ונכונה באות לידי ביטוי בצורה ישירה בגופינו ובנפשנו, ידוע כי הימנעות ממזון מסוים או מקבוצת אבות מזון מסוימים גורמת לדכדוך, עייפות וכתוצאה מכך למצב נפשי ירוד ולאחר מכן הרעה במצבינו הגופני.

אם גם אתם מעוניינים לרכוש מקצוע מעניין בעל ביקוש רב בשוק העבודה, אתם מוזמנים להצטרף לאלפים מהבוגרים שלנו שמצאו עבודה בקלות עם סיום הלימודים. לכל שאלה אודות הלימודים ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים האישיים שלכם באתר שלנו ונחזור אליכם במהרה!

מהי תוכנית הלימודים?

לימודי תזונה קלינית כוללים קורסים רבים ומגוונים בתחומים שונים. במהלך הלימודים לתואר יינתנו קורסים מתחום מדעי הטבע כמו כימיה, פיזיקה, מתמטיקה וביולוגיה וקורסים מתחום מדעי החברה כמו קורסים שונים בפסיכולוגיה של האדם  בנוסף לכך, יינתנו מגוון קורסים עיוניים הקשורים לתזונה.

קורסי התזונה העיוניים כוללים קורסים שונים הנוגעים לסוגי המזון השונים כמו פירות ירקות ומוצרי חלב, תזונה נכונה במצבי מחלה שונים, איך בונים תפריטי דיאטה שונים עבור אנשים שונים, התמודדות עם השמנה ועם הפרעות אכילה שונות. בנוסף לקורסים העיוניים כל סטודנט יעבור הכשרה מעשית מטעם משרד הבריאות על מנת שיוכל להשתלב בסיום הלימודים בעבודה במגוון משרות במערכת הבריאות כיועץ תזונה.

העתיד:
אפשרויות התעסוקה הן רבות ומגוונות כמו עבודה בבתי חולים, קליניקה ציבורית או פרטית, יעוץ תזונתי ליצרניות מזון, בתי טבע ועוד.

אז אם גם אתם מעוניינים לרכוש מקצוע לחיים ולהשתלב מיד בתום הלימודים בשוק העבודה במגוון משרות מעניינות ומתגמלות מקומכם איתנו. נשמח לענות על כל שאלותיכם ולתת לכם את כל הפרטים הדרושים אודות תוכנית הלימודים המגוונת והעשירה. במידה ותימצאו מתאימים תוכלו להצטרף לאלפים מבוגרינו עוד השנה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here