מי מאיתנו לא מתעסק בימינו בענייני תזונה ושמירה על משקל? כמה מאמרים וכתבות כבר קראנו על תזונה נכונה? כמה שיטות ניסו ועדיין מנסים למכור לנו הצרכנים? המאבק בשומן תמיד יהיה נושא שיש לטפל בו ברחבי העולם כולו . שיטות הטיפול השייכות לתחום הרפואה הטבעית כבר תפסו תאוצה רבה בימינו ומקנות לנו אורח חיים שמושתת על בריאות והגנה לגוף ולנפש. זה הזמן לפנות אלינו כאן באתר באמצעות מילוי הטופס המקוון ולקבל מידע עדכני!

חברת השפע המערבית, מאופיינת בקדמה טכנולוגית, באורח חיים מתוחכם ובהיצע בלתי נדלה של דרכים לשיפור שימושם מגוונים בכל תחום שרק תצביעו עליו.

שפע זה בא לידי ביטוי גם בצמיחתם המהירה של מאכלים מוכנים, גרועים בהרכב התזונתי שלהם ואשר גורמים להשמנת יתר בקרב הציבור, ובעשורים האחרונים כבר נמדדה השמנת יתר בקרב ילדים באחוזים מדאיגים.

מהי בעצם תזונה טבעית?

תזונה טבעית היא למעשה תזונה המתבססת על מזון מן הטבע וכולל מזון מן הצומח אך לא מן החי אשר לא עבר תהליך עיבוד כלשהוא. לימודי תזונה טבעית מקנה לנו הבנה נרחבת בכל הקשור לרפואה טבעית.

כמו כן תזונה קלינית תוך שימוש בעולם נרחב הכולל בתוכו לימודי פיזיולוגיה, ביולוגיה, אנטומיה, נטורופתיה ועוד. אחד הנושאים החשובים בעולם הרפואה המשלימה הוא תחום התזונה הטבעית. תזונת האדם בסופו של דבר היא אחת  מן הגורמים המשפיעים ביותר על בריאות גופו ונפשו ובזמן זה או אחר במהלך חיינו נמצא את עצמנו מודעים לכל מה שאנחנו מכניסים לפה.

מרגישים שזה המקום שלכם?  מעוניינים לדעת יותר? זה הזמן לקפוץ למים , בואו לפתוח בפניכם עולם רחב עשיר ומרתק! אתם מוזמנים למלא את הטופס המקוון ואנו נחזור אליכם במהרה עם מלוא האינפורמציה המיועדת רק לכם.

שיטות הלימוד במגוון מסלולים:
לימודי תזונה טבעית  כוללת מספר רחב של מסלולים לבחירתך  ובתוכם החלק העיוני והחוויתי/ המעשי.

במסגרת תכנית הלימודים להכשרת מטפלים  תינתן העשרה וידע בכל הקשור בתחום תזונה נכונה ובריאה והשלכותיה , טיפולים במצבי חולי ובריאות של המטופל והצגת המחלות הקשורות בתזונה לא נכונה ופתרונן. תוך השוואה בין תזונה קונבנציונאלית לתזונה טבעית.

אורח חיים תקין:
קורס תזונה מקנה כלים להקניית אורחות חיים מאוזנות ותקינות הנשענות על צריכת מזון בצורה מאוזנת ומבוקרת על בסיס יומי ולהפחתת הסכנות הבריאותיות הנוסעות מהשמנת יתר כמו מחלות לב, סוכר, דלקות כרוניות בפרקים ועוד.

לומדים לחיות נכון:
קורס תזונה נותן לכם את כל הכלים אותם תקנו בעתיד לציבור הרחב בתחום אורח חיים תקין המבוסס על תזונה מאוזנת ובשימוש של כל אבות המזון ההכרחיים לתחזוקת גופינו.

זה הזמן להאמין בעצמך ולממש את עצמך בדרך שכולה חווייתית וליצור איתנו קשר בטופס המקוון ונחזור עם מלוא הפרטים ! עם מגוון מוסדות לימוד איכותיים והמסלולים שמתאימים לך. לימודי תזונה טבעית היא הדרך שלך לאורח חיים בריא ואיכותי! למידע נוסף פנה אלינו באתר כעת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here