מה כבר לא נאמר על רפואה אלטרנטיבית. מה שבטוח שזה עובד. היום יותר ויותר אנשים פונים אל הטיפול האלטרנטיבי כאופציה בטוחה לטיפול. גם קופות החולים הבינו זאת וכיום
הן מסבסדות טיפולים בשיטות האלטרנטיביות השונות. זוהי ההזדמנות שלכם להצטרף באמצעות מילוי מהיר של הטופס שבאתר.

מתעניינים לדעת על קורסי רפואה אלטרנטיבית?רוצים לדעת עוד ולהיחשף למקצוע מרתק ומבוקש ביותר בעולם המערבי?

רפואה אלטרנטיבית הוא מושג הכולל בתוכו מגוון רחב של טיפולים רפואיים שאינם כלולים ברפואה הרגילה. מקורה של הרפואה האלטרנטיבית הוא ברפואה ההודית והסינית. הרפואה האלטרנטיבית באה לתת מענה למה שלא נותנת הרפואה הרגילה או בנוסף אליה.
כיום את מרבית הטיפולים ניתן לקבל במסגרות של קופות החולים המעודדים שילוב בין רפואה קונווציואנלית ורפואה אלטרנטיבית בטיפול בבעיות שונות.

למה כדאי ללמוד?
אז למה לימודי רפואה אלטרנטיבית? יש מספר סיבות טובות ללמוד לימודי רפואה אלטרנטיבית. אנו נמנה מספר סיבות עיקריות:

טיפול– באמצעות הלימודים, אתה יכול לטפל גם בעצמך בעיקר אבל גם בחבריך ובבני משפחתך.
ידע – דבר חשוב ביותר. אנו לומדים דרכים מציינות לטיפול בבני אדם. אנו משלבים את לימודי גוף האדם, לימודי פילוסופיות מזרחיות וכמובן קורסים שונים שהם למעשה תכלס.
לימודי רפואה אלטרנטיבית מסגלים לך תהליכי חשיבה חדשים, אשר לא התנסית בהם בעבר.
מקצוע – מקצוע שכיום  מוכר יותר ויותר בעולם המערבי. ההבנה כי השיטות של הפילוסופיות המזרחיות עובדות מחלחל יותר ויותר.
הבנת שילוב גוף ונפש – הרפואה של המזרח הרחוק מאמינה כי כל דבר בגוף האדם מקושר בין גוף לנפש. אין אפשרות לנתק בין הדברים. כי רק בחיבור ביניהם נוכל לטפל כראוי.
מגוון – כל אחד יכול למעשה להתמקצע בתחום אשר מדבר אליו יותר מכל.

רוצה לשמוע עוד? נראה לך מעניין? את וגם אתה מוזמנים למלא את הטופס המקוון ואנו נשוב אליכם עם פרטים מלאים אשר יספקו לכם את כל המידע הנחוץ!

שיטות הטיפול האלטרנטיבי:
ברפואה האלטרנטיבית קיימות מגוון רחב של טיפולים אשר יוכלו לעניין אותך, כאמור. למעשה כל אחד ימצא את המקום המתאים לו בטיפול. יש את הרפלקסולוגיה – אשר מטפלת באמצעות כף הרגל, שיאצו – שיטה של לחיצות במרכזי האנרגיה, דיקור סיני – שיטה חזקה מאוד, שאף היא עובדת עם מרכזי האנרגיה של הגוף, שיטת ההילינג, מדיטציה – לסוגיה השונים..

הרפואה האלטרנטיבית צברה תאוצה בשנים האחרונות כתוצאה מהצורך של האדם להיות מעורב בכל מה שקשור לטיפול הרפואי בו ובשיפור איכות חייו.

הרפואה האלטרנטיבית משלבת בתוכה קשת רחבה של טיפולים שבסופו של דבר המטרה בכולם היא להביא את הגוף לאיזון טבעי ללא שיטות פולשניות, תרופות או חומרים כימיים שעלולים לגרום נזקים לגוף.

בנוסף לא אחת ניתנים הטיפולים האלטרנטיביים כגורם משלים לטיפולים הקונוונציונאליים כאשר המטרה היא בסופו של דבר היא להביא לריפויו של החולה.

הרפואה המודרנית מסירה מאיתנו אחריות לבריאות שלנו וברפואה האלטרנטיבית האחריות לחיים שלנו חלה עלינו בלבד , רק אנחנו אלו שיודעים ומכירים הכי טוב את עצמנו, מה טוב לגוף שלנו ומה לא ורק אנחנו היחידים שמסוגלים לרפא את עצמנו ולא אף אחד אחר.

אחד מהתחומים בהחלט מדבר אליך. אתה מוזמן ואת מוזמנת לגלוש באתר, למלא את טופס יצירת הקשר ואנו נשוב אליך בהקדם עם כל הפרטים, עם כל האופציות הלימודיות, המסלולים השונים של הלימוד. האם הלימודים בהם אתם מעוניינים הם קורס בודד או מסלול מלא של רפואה אלטרנטיבית. הכל פתוח בפניכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here