אם יש לכם עניין להבין את מנגנוני המדינה, את הממשקים השונים בה ואת הקשר בניהם, מוצע לכם תחום לימודים מאתגר ומרתק – לימודי מדעי המדינה. לפרטים צרו עמנו קשר באתר ונשוב אליכם און ליין!

בלימודים תוכלו להיחשף למגוון נושאים ובהם: מחשבה פוליטית, התנהגות וכלכלה פוליטית, מדיניות וממשל, יחסים בינלאומיים ואסטרטגיה, כלכלה, משפטים,תולדות המחשבה המדינית, מינהל ציבורי ומדיניות ציבור, משטרים ואידיאולוגיות בעידן המודרני, מינהל ציבורי ומדיניות ציבורית, תורת המשטרים ופוליטיקה השוואתית.

מדינה נחקרת:
תחום מדעי המדינה הוא מרתק ונחשב לחלק ממדעי החברה, כאשר הוא עוסק בתהליכים ומחקרים העוסקים בחברה כלכלה ומשפט וההשפעות שלהם על תהליכים במדינה ואף ביחסים בין מדינות בעולם.
התחום מרכז מספר גישות הקשורות לפוליטיקה וגישות חברתיות בתוך חברה מודרנית.

לימודי תואר ראשון במדעי המדינה פותחים אפיקים והבנות בפני כל מי שמתעניין בתהליכים חברתיים בארץ הנגזרים מחוקי והתנהלות ממשל ודרכים להבאת החברה כולה להתנהלות חברתית מדינית תקינה, תוך התבססות על מחקרים שונים של אסכולות התנהגותיות ורפורמות בחברה המודרנית.

רוצים להבין לעומק את משמעות התהליכים המתרחשים סביבכם? חושבים על עתיד מקצועי שבו תוכלו לשלב את הרצון הזה? אנחנו מציעים לכם לימודים מרתקים ומאתגרים. לפרטים – צרו קשר באתר עכשיו!

אין ביטחון כי בוגרי מגמת לימודי מדעי המדינה יהיו בהכרח המדינאים של מחר, אבל הבוגרים עשויים להוות עתודה למחקר, לפוליטיקה ולמילוי תפקידים במוסדות ציבור ובמגזר הפרטי. בוגרי המגמה יוכלו להעשיר את השיח הציבורי בסוגיות העומדות בראש סדר היום הציבורי.

מה לומדים?

לימודי מדעי המדינה עשויים להילמד במסלול חד חוגי או דו חוגי. בין הנושאים הנלמדים: מבואות שונים בתחומים: מחשבה מדינית בת זמננו, , , שיטות מחקר, מבוא ליחסים בינלאומיים, מבוא לסטטיסטיקה וניתוח נתונים. עוד נלמדים: פוליטיקה השוואתית, אסטרטגיה בעידן המודרני, כלכלה פוליטית, קורסי בחירה, מדיניות ומדינאות מעשית, התנהגות פוליטית בישראל, סמינרים ופרויקט בשטח.

איזו מדינה?

כדי למצוא את המוסד המתאים לכם, שבו תוכלו לקבל תשובה לשאלות מה היא מדינה ומה לומדים במדעיה? ניתן להתקשר ישירות עם נציגי המגמה ולקבל מהם מידע על הקורסים הנלמדים בהם. אתם מוזמנים לערוך בחינה השוואתית בין מוסדות הלימוד ולהחליט.

עוד קצת על נושאי הלימוד:

בין הנושאים הרבים הנלמדים בתואר במדעי המדינה ניתן למצוא פוליטיקה השוואתית מחשבה מדינית,כלכלה פוליטית, יחסים בין לאומיים מינהל ציבורי ומדיניות ציבורית, רפורמות משפטיות וחברתיות, רווחה, משפט, כלכלה ועוד.

הלימודים הם במסלול של שלוש שנים ותנאי הקבלה הם תעודת בגרות מלאה וציון פסיכומטרי אשר גובהו שונה בין המוסדות השונים. זהו תחום מרתק ומאתגר לא רק לחובבי פוליטיקה אלא למי שחושב ומרגיש שביכולתו לעשות שינויים בחברה המבוססים על חקר אסכולות וגישות והצעות לשינוי.

המומחים שלנו ינחו ויכוונו אתכם. הם ישיבו לשאלותיכם. הם יאפשרו לכם לקבל מידע על בסיס מידע וידע נרחבים. למדו את ההבדלים בין המוסדות השונים ובחרו את המקום המועדף עליכם ללמוד תחום מעניין ועכשווי, השאירו פרטים באתר ברגע זה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here