מתלבטים היכן כדאי להתחיל ללמוד? מעוניינים ללמוד תחום מרתק עם הרבה הזדמנויות תעסוקה מיד בסיום הלימודים? לימודי יעוץ מס הם דרך מצוינת ללמוד מקצוע מבוקש מאוד למי שמבקש להתקדם ולהצליח. למידע נוסף, השאירו פרטים בטופס המצורף!

אנשים רבים מתלבטים איזה מקצוע כדאי להם ללמוד על מנת שיוכלו למצוא עבודה מיד בסיום הלימודים. אם אתם מתעניינים להשתלב בתחום הפיננסי המורכב ולרכוש ידע וכלים שיאפשרו לכם להיות יועצי מס, מקומכם איתנו.

אז אם גם אתם מתעניינים בתחום הפיננסי ומעוניינים לשלב בין הנאה לבין מקצוע טוב לחיים נשמח לקבוע איתכם פגישת ייעוץ במהלכה תקבלו את המידע הרלוונטי אודות תוכנית הלימודים וגובה שכר הלימוד. מלאו עוד היום את פרטיכם האישיים באתר ונציגנו כבר ידאגו לקבוע איתכם פגישת היכרות!

תנאי קבלה:
על מנת להתקבל ללימודים אתם צריכים להיות בעלי תעודת בגרות מלאה או בעלי 12 שנות לימוד לאחר שעברתם בהצלחה מבחן של מועצת יועצי המס. בנוסף לכך, נדרשת תעודת בוגר בקורס הנהלת חשבונות.

תכנית הלימודים:
לימודי יעוץ מס הם לימודים הנמשכים בין שנה לשנתיים במהלכם תלמדו קורסים רבים בתחום המיסים כמו מיסוי תאגידים, מיסוי בינלאומי, מיסוי מקרקעין והצהרות הון. קורסים נוספים יינתנו בתחום חשבונאות וביקורת כמו שעורים בנושא ניתוח דוחות כספים וביקורת חשבונות. תעודה של יועץ מס מורשה תינתן לעומדים בהצלחה בבחינת ההסמכה לאחר שנת התמחות בתחום.

אפשרויות תעסוקה:
בוגרים שיעמדו בהצלחה בבחינת ההסמכה של נציבות מס ההכנסה יוכלו להעניק יעוץ מס לשכירים, לעצמאיים ולחברות בכל מה שקשור לרשויות המס כמו מס הכנסה וביטוח לאומי. תפקידו של יועץ מס דרוש לכל חברה ולכל בית עסק על מנת לנהל את הדוחות הכספיים ולייצג אותם בפני רשויות המס ולכן יש דרישה גדולה מאוד ליועצי מס והמון אפשרויות תעסוקה וקידום.

רוצים לשמוע עוד פרטים על תנאי הקבלה ועל אפשרויות התעסוקה העתידיות שלכם? אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים האישיים שלכם באתר ותוך זמן קצר להצטרף גם אתם לאלפי בוגרים מרוצים שכבר סיימו לימודי יעוץ מס בהצלחה! 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here