איזה קורס יכול להציע לכם את התחום המבוקש ביותר? ובכן קורס חשבי שכר נפתח במיוחד בשבילכם. מוסדות הלימוד המובילים בארץ בתחום חשבי שכר, מחכים לפנייתכם! לעזרה ולייעוץ מנציגי המוסדות מלאו את הפרטים.

למי מיועד קורס חשבי שכר?
מיועד למסיימי שתיים עשרה שנות לימוד. בעיקר למנהלים העוסקים בתחומי הכספים, כוח אדם, פקידי שכר והנהלת חשבונות, הרוצים לפתח את טווח עיסוקיהם, לקדם עצמם. הרקע לקורס חשבי שכר מחייב רקע בהנהלת חשבונות. הלומדים קורס חשב שכר מחויבים להפנים ולהתמצא בחוקי ביטוח לאומי, מס הכנסה, דיני עבודה, ביטוח פנסיוני ותחום המיסים.

מורכבות תפקידו של חשב השכר נותנת את יוקרת התפקיד. חיפוש ומציאת אחר חשב שכר מקצועי ומיומן, מהווה שאיפה של המשק הכלכלי, וארגונים המעסיקים עובדים. הלימודים בקורס חשבי שכר מקנים את הידע והכלים הנדרשים להיות מקצוען בתחום המבוקש ביותר.

רוצים להיות האדם שארגונים רבים מחפשים להציב בתפקיד הכרחי? לימודי חשב שכר זהו האדם, המהווה את עמוד התווך של מקומות העבודה. חשב שכר הינו מהקורסים המבוקשים ביותר שיש! אל תפספסו. הירשמו כבר עכשיו!

הביקוש לחשבי שכר:
הקורס משלב לימודים עיוניים ומעשיים ביישום הידע הנלמד בקורס. שוק התעסוקה אינו יכול להסתדר ללא חשבי שכר. בייחוד שחישוב שכר טומן בתוכו תחומים רחבים: ביטוח לאומי, מס הכנסה, דיני עבודה ועוד. השינויים המתרחשים בתחומים אלה רבים ומשתנים מידי תקופה קצרה. לכן יש להישאר עם היד על הדופק במשכורות העובדים.

החוק דורש את מקומות העבודה להקנות לעובדים את מה שהחוק מחייב. מקום עבודה ללא חשב שכר, לא יוכל לעמוד בתנאים שמתנה החוק. בוגרי הקורס יכולים להשתלב בכל מקום עבודה ותחום פעילות בשוק העבודה. עמותות, ארגונים, משרדי רואי חשבון, הנהלת חשבונות ואפשרות לעבוד כעצמאי, ולתת את שירותיו לבתי עסק וארגונים רבים, ללא צורך לאייש במקומות העבודה תפקיד. אלא לפנות אל חשב שכיר עצמאי.

מהלך ושעות הקורס:
היקף הקורס נע בין 100 ל 150 שעות לימוד אקדמאיות. פעם או פעמיים בשבוע במשך 4 עד 6 חודשים. טווח השעות והחודשים משתנה ממוסד לימודים למשנהו. בוגרי הקורס יהיו זכאים  לתעודת גמר ממוסד הלימודים בו לקחו את הקורס. ובנוסף יהיו זכאים לגשת למבחנים החיצוניים של לשכת רואי החשבון בישראל.

אוהבים שסומכים עליכם? תפקיד שאתם כמו אוויר לנשימה? חשב שכר זה ה-קורס בשבילכם! מהרו להירשם מספר המקומות מוגבל! בחרו מבין מוסדות הלימוד שפרסמנו, שלחו את הטופס ולפני שתחשבו, יפנו אליכם נציגי מוסדות הלימוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here