חובבי אתגרים ובעלי חזון ותחושת שליחות? מלאו פרטיכם באתר וקבלו מידע שיסייע לכם בבחירת לימודים למקצוע שישפיע על עתיד ילדינו, המלצות על טובי המוסדות של לימודי חינוך מיוחד בארץ ושיש להם גם הצעות מחיר מאד מיוחדות עבורכם!

ילדים זה שמחה:
לימודי חינוך מיוחד מציעים אתגר אמיתי לחובבי ילדים אשר עדיין מאמינים שעתיד כולנו תלוי בהם ואשר רוצים להיות חלק בעיצוב וגיבוש הילדים לדבר המוגמר אליו הם הופכים בבגרותם, בפרט אם מדובר בילדים הזקוקים להשקעה ושימת דגש מיוחדת.

התחום עוסק במתן חינוך לילדים עם צרכים מיוחדים תוך השקפת עולם הומאנית השואפת לשלב אותם במסגרות חינוך רגילות. האנושיות הכרוכה במקצוע מסוג זה פשוט נוגעת ללב.

הלימודים מצריכים יכולת הבנה בתהליכי חינוך הכוללים גם אספקטים פסיכולוגיים, חברתיים וקוגניטיביים והם מכשירים את הסטודנט לפי, מסלול ההתמחות שלו בחינוך ילדים בגיל הרך או בחינוך ילדים בגיל בית ספר יסודי.

הבוגרים יוכלו להשתלב במקצועות חינוכיים כגון הוראה מתקנת, יועצים או מורים במסגרות חינוך סטנדרטיות ורגילות.

אם יש בכם תחושת שליחות ורצון לעצב ילדים ולהקל עליהם את ההתמודדות עם מכשולי הלימודים והחיים, מלאו את פרטיכם באתר כבר עכשיו וקבלו מידע מועיל  על לימודי חינוך מיוחד במיטב מוסדות החינוך בארץ, עם מיטב המורים ובמחירים הוגנים!

ילדים זה ברכה:
לימוד חינוך מיוחד מתאים למי שבחר במסלול לימודי הוראה אולם מעוניין באתגרים נוספים שמציעים לו לימודים אלו מאחר והם נוגעים בחתך עדין ושונה של ילדים ואשר נדרשת הבנה של מקומם ותפקודם בנוסף ליכולת הוראה.

נושאי הלימוד הם רבים ומרתקים, ביניהם חינוך ילדים עם לקויות שפה, שמיעה, ילדים עם נכויות התפתחותיות, טיפול ותרפיה באמצעות שימוש בבעלי חיים, התמודדות עם ילדים בעלי קושי רגשי, חברתי והתנהגותי ועוד.

במסגרת הלימודים מתנסה הסטודנט בעבודה טיפולית – חינוכית עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים ולמעשה מיישמים בהתמחות זו את המסלול העיוני אותו למדו. ההתמחות היא בליווי צוות של מורים חונכים ושל מדריכים פדגוגיים.

תשאל את הרב:

מסלול הלימודים המופלא הזה הוא שלוש שנות לימוד בהם כבר החל מהשנה הראשונה מתנסה הסטודנט בעבודה בבתי ספר מיוחדים ולאחר מכן מתנסה בהורת תלמידים אשר יש להם לקויות למידה מסוגים שונים ואשר הינם משולבים בכתות רגילות בבי"ס יסודי.

לקבלת מידע נוסף על לימודי חינוך מיוחד במכללות הטובות ביותר בארץ בתחום, מלאו את פרטיכם בטופס המקוון ואנו נשוב אליכם עם פרטים נוספים ועם הצעות מחיר נוחות וללא כל התחייבות מצידכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here