אם יש לך נשמה של אומן? אם היצירתיות שבך מתפרצת ולא מוצאת מנוח? אם אתה רוצה לבטא את כל התחושות הללו ביותר מדרך אחת? בואו והצטרף עכשיו אל לימודי גרפיקה בירושלים ותן לאומן שבך לצאת החוצה. לפרטים נוספים והצעות מחיר צור עימנו קשר.

תחום העיצוב הגרפי עבר קפיצת מדרגה משמעותית בעשורים האחרונים. בעבר, לסדר עמוד של מגזין היה גוזל יום עבודה שלם מהמעצב הגרפי אשר עשה הכל בצורה ידנית, גזר והדביק אותיות ותמונות, ישר עמודים וצייר כרזות.

היום, עם התפתחות הטכנולוגיה, למעצב הגרפי עדיין נשמרת ה"זכות" להיות יצירתי, אולם הטכנולוגיה מאפשרת לו לבנות תכנים ויזואליים מורכבים ומעניינים תוך שימוש בתוכנות מחשב מתקדמות ובכך בעצם נפרשת בפניו קשת של עיצובים גרפיים במחשב, בטלוויזיה, בעיתון, בוידיאו ואפילו בטלפון הסלולארי.

לימודי גרפיקה בירושלים משלבים בתוכם את שלושת התוכנות הטובות ביותר לעיצוב גרפי הנקראות פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזין. הפוטושופ מאפשרת לסטודנטים להשתלב בעבודה על עיבוד תמונות ואפקטים על תמונות, אילוסטרייטור מאפשרת עריכות גרפיות וקטורית ליצירת לוגואים ואיור גרפי ואילו תוכנת אינדיזין מעניקה את היכולת לערוך ספרים, עימוד, הכנת קטלוגים, עלונים וחוברות ועוד.

אם אתם מעוניינים להיות חלק מהקורסים הרבים של לימודי גרפיקה בירושלים, לנו כאן באתר יש מה להציע לכם, מגוון בתי ספר איכותיים, מגוון מסלולי לימוד ומחירים ללא תחרות הכל לאחר שתמלאו את הטופס באתר.

מה לומדים?
תוכנית הלימודים כוללת את הנושאים הבאים: יסודות תורת הצבע, יצירת גרפיקות שונות, שלושת התוכנות לעיצוב גרפי שצוינו לעיל, בניית אלמנטים גרפיים, יצירת אלמנטים אשלתיים, צבעים צורתיים, יישום ויזואלי ומיזוג והדמיה בין מרקם למרקם.

ללמוד גרפיקה ?
אם אתם יצירתיים, נהנים לראות מסרים חזותיים והטכנולוגיה הממוחשבת מדברת לליבכם, התשובה היא כן. אם ברצונכם לרכוש מקצוע בו יבואו לידי ביטוי כישורים אלו, התשובה רק גרפיקה לימודים. הלימודים יכשירו אתכם להעביר מסר של מוצר באמצעים ויזואליים ולא מילוליים.

קורסי הגרפיקה השונים חושפים אתכם לתכנים במגוון נושאים, החל מעיצוב בתלת מימד וכלה בתוכנות מחשב מתקדמות ביותר.

אם אתם מעוניינים ללמוד גרפיקה בלימודי בוקר או לימודי ערב, בוא והירשמו בטופס המקוון באתר כעת וקבלו מאיתנו את רשימת מוסדות הלימוד הטובים ביותר בירושלים, מסלולי לימוד והצעות מחיר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here