מבלבולים? כתוצאה מבחינת הבגרות במתמטיקה, יש לנו מענה מצוין למי שמשיבים בחיוב על השאלות האלה. המומחים שלנו בתחום הבגרויות ימצאו לכל אחד ואחת את הפתרון האישי המיטבי!

עבור רבים הצלחה בבחינת בבגרות במתמטיקה תלויה ולמעשה מותנית ביכולת להתגבר על המחסום הפסיכולוגי. המומחים שלנו יכוונו אתכם אל מוסדות לימוד שבהם מורים מואמנים במיוחד לתחום ההכנה למקצוע המתמטיקה יבנו לכם תכנית הכנה יסודית, מובנית ושיטתית, אשר תאפשר לכם תלמיד לחזק את הצדדים החלשים בו ולהעצים את הצדדים החזקים.

המומחים שלנו יחבבו עליכם את המקצוע אשר בשלב זה אולי יש מי מביניכם שנרתעים ממנו. צרו עמנו קשר באתר והיווכחו: כי השד אינו נורא כל כך!

מי שרוצים וזקוקים להיבחן בארבע או בחמש יחידות במתמטיקה חייבים ללמוד בקורס הכנה למקצוע בגרות מתמטיקה באופן נמרץ בקורס מרוכז. היתרון של הלימוד המסגרת הקורס הוא האפשרות להתוודע אל מרכיבי הבחינה וכיצד להיערך לקראתה. באמצעות סימולציה מתנסים בבחינה עצמה והתרגול השוטף כולל פתרון של בחינות בגרות במתמטיקה שנערכו בשנים קודמות.

בלי מתמטיקה אין בגרות. נקודה!
מלאו את הטופס המקוון וקבלו את כל המידע על מועדי בחינת הבגרות במתמטיקה, על קורסי ההכנה השונים. חשוב לציין, כי החל מקיץ 2011 לא יתפרסמו יותר מיקודים במתמטיקה! עוד חשוב לציין ולהדגיש, כי קיום מתקיימות שתי תכניות לימוד במתמטיקה תכנית צבירה (אשר הבחינות שייערכו במועד חורף 2013 יהיו האחרונות שייערכו במתכונת הצבירה) ותכנית ניסוי חדשה. יצוין, כי ההבדל בין שתי התכניות אינו בתכני הלימוד אלא באופן החלוקה ובדרגת הקושי.

עמוד השדרה של המקצועות הריאליים והמדעיים:

כל מי שמייעדים עצמם ללימודים גבוהים בתחום המדעים והמקצועות הריאליים זקוקים לציון גבוה בבחינת בגרות במספר רב של יחידות לימוד במתמטיקה. גם מי ששולטים בחומר יחדדו וישכללו את היכולות שלהם, לרבות רכישת טכניקה לפתרון הבחינה, בקורסי ההכנה במקצוע זה. בקורסים מתנסים בבחינה בכיתה ובאווירה של מבחן; מתנסים בלחץ זמן; לומדים טכניקות של חלוקת זמן והשקעת מאמץ ועוד.

מתמטיקה – אולי הקשה בבגרויות:

דווקא בשל הרתיעה מהמקצוע וההכרח "לפרק את המוקשים" בדרך, חשוב ללמוד לקראת הבחינה עם מורים אשר לבד מידע מקצועי ובקיאות מלאה בכל חומר הלימוד מצוידים גם בכישורים ובטכניקות שמאפשרות להם לגעת בשורש הקשיים של כל אחד ואחת מהתלמידים ולבנות את הביטחון והאמונה שלהם ביכולתם להצליח בבחינה.

לימוד, תרגול, שינון:

דווקא משום שאין קיצורי דרך בתחום המתמטיקה חשוב שיהיה מי שילווה אתכם בדרך. המומחים שלנו יסייעו לכם לבחור במוסד הלימודים המתאים לכם ביותר. שתפו אותנו בלבטים. אנחנו כאן בשבילכם. אבל בשורה התחתונה חשוב להדגיש: אתם תצליחו ככל שתלמדו, תתרגלו ותשננו את החומר.

בחינת בגרות 003:

במסגרת תכנית הצבירה, כוללות יחידות הלימוד השונות בבחינת הבגרות במתמטיקה שלושה שאלונים המסומנים במספרים. בגרויות במתמטיקה 003 הן שאלונים אשר עליהן נבחנים מי שניגשים לבחינת בגרות במתמטיקה ב- 4 יחידות לימוד.

יותר מאשר במקצועות אחרים, הכנה לקראת בגרויות במתמטיקה 003 מחייבת בחירה מוקפדת של מוסדות הלימוד ושל מורים המתמחים בהכנה לקראתן. אצלנו לא לוקחים סיכונים. אצלנו עורכים סימולציות ומבחנים. המורים שלנו מתרגלים שוב ושוב. נסו והיווכחו.

הכנה לקראת בחינת בגרות במתמטיקה במסגרת קבוצתית, שבה מוענק יחס אישי לכל תלמיד, מאפשרת לכם להתגבר על חומר הלימוד בהדרגה, באמצעות מורים מנוסים האמונים על הכנת תלמידים לקראת בחינה במקצוע אשר רבים נחשב לקשה ביותר.

בחינת בגרות 004:

בגרויות במתמטיקה 004 הינם שאלון בגרות המותאם לרמת 4 יחידות לימוד במתמטיקה.

ביום ישנם מכונים להשלמת בגרויות כפטריות אחרי הגשם. ולא בכדי. השלמת בגרות כיום הינה מאחד דרישות התלמידים הגבוהות ביותר, מכיוון ששוק הלימודים והעבודה מחפש את רף המינימום שהינו תעודת בגרות מלאה.

חשוב לדעת גם איפה ללמוד! שימו לב כי ישנם הישגים של תלמידים שלמדו בעבר, במכון אליו אתם רוצים לגשת אליו. טבלאות כאלה קיימות במכון לימוד המכבד עצמו. וותק. איכות הוראה – בקשו לדעת מי צוות המדריכים, המורים. הכשרתם ואיכותם. שעות לימוד-  האם בכלל שעות הלימוד מתאימות לכם. ותכנית לימוד אישית.

אז מה מחכה בשאלון 004?
תצטרכו לתת מענה ל3 שאלות מתוך 5. יופיעו שאלות בנושאים: חשבון דיפרנציאלי ואינטגראלי. בעיות גדילה ודעיכה, ביטויים לוגריתמים, טריגונומטריה במישור. משוואות מערכיות.

אלו מילים מוזרות, לא נעימות? אל חשש ברגע שתתחילו לא תרצו להפסיק! ההנאה אמנם לא מובטחת, אבל בגרות במתמטיקה ברמת 4 יחידות לימוד כנראה שכן.

בחינת בגרות 005:
הבחינה מלחיצה? אתם מוזמנים לשחרר לחצים ולקרוא את הבשורה המרגיעה: מי שייבחנו בבחינות בגרויות מתמטיקה 005 יהיו זכאים לבונוס משמעותי ביותר- תוספת של 25 נקודות – בחישוב הממוצע של הבגרויות. בנוסף בגרות במתמטיקה 005 מקנות יתרון ניכר בקבלה ללימודים במקצועות ריאליים נחשבים ונחשקים, לרבות בתחום מדעי המחשב, במוסדות להשכלה גבוהה.

אין לנו דרך להבטיח לכם הצלחה ללא מאמץ, אבל יש לנו אפשרות לסייע וללוות אתכם בדרך המאומצת. כשבוחרים ללמוד מתמטיקה לקראת בחינת בגרות חשוב לעשות זאת אצל המומחים בתחום. צרו עמנו קשר באתר לקבלת כל המידע הדרוש!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here