קרדיט צילום: אסף לוי

סטודנטים מצטיינים סיימו את המחזור הראשון במועדון חדש ביוזמת לוריאל ובשיתוף אוניברסיטת רייכמן:  ביה"ס ליזמות ע"ש אדלסון  בנושא מנהיגות וחדשנות עסקית בינלאומית

באירוע הגמר שהתקיים אמש,  וחתם את הסמסטר הראשון במועדון הסטודנטים החדש שניפתח לראשונה בארץ:  Leaders Club, מיסודה של קבוצת לוריאל ישראל ואוניברסיטת רייכמן, תחת ביה"ס ליזמות ע"ש אדלסון, זכו שלושת הסטודנטים:  עלמה ארליך (מנע"ס ויזמות), מאי קרמר (מדעי המחשב) והדי עופרי (משפטים וממשל) במקום ה-1, שיזכו בנסיעה למטה לוריאל העולמי בפריז, לסדרת פגישות עסקיות.

קבוצת הסטודנטים, שגברה על 8 קבוצות נוספות, ניצחה באתגר הביוטי-טק של לוריאל ישראל, במסגרתו נדרשו הסטודנטים לייצר אסטרטגיה להגברת המודעות לביוטי-טק (טכנולוגיות ביוטי) בקרב דור ה-Z באמצעות קהילות צרכנים מגוונות, ובכך לעודד את הצרכנים החדשים להתנסות בכלים וטכנולוגיות המסייעים בהתאמה פרסונלית של מוצרי הביוטי.

מועדון LEADERS באונ' רייכמן מיסודה של לוריאל, מביא את הדמויות המובילות מהעולם העסקי לשיחות בגובה העיניים עם הסטודנטים המצטיינים, מתוך מטרה להקנות להם כלים ופרקטיקות להתמודדות עם אתגרים עסקיים בעולם האמיתי. הסטודנטים זכו לפגוש בין היתר את עמית משיח, מנכ"ל קבוצת מקאן תל אביב, את אסף שגיא, עד לאחרונה מנכ"ל טיקטוק ישראל וכיום מנהל פעילות הגיימינג של טיקטוק אירופה, את רן קורבר מנכ"ל בריזומטר שנרכשה ע"י גוגל, את מירב מיכאלסון מנכ"לית אירודן, המספקת שירותים לתעשייה הביטחונית והאווירית, את ערן וסטמן שותף בכיר בקרן ויולה ובכירים נוספים.

קרדיט צילום: אסף לוי

אלי שגיב, מנכ"ל קבוצת לוריאל ישראל: "ההחלטה להקים את מועדון LEADERS לחדשנות ומנהיגות בינלאומית התקבלה מתוך השאיפה המתמדת שלנו בלוריאל להביא את הכישרונות הכי טובים מחד, ולהיות מחוברים לצרכנים שלנו ולדור הצעיר, מאידך. הקמת המועדון תחת ביה"ס ליזמות ע"ש אדלסון באוניברסיטת רייכמן היתה עבורנו טבעית. אוניברסיטת רייכמן, כמו קבוצת לוריאל, מקדמת ומעודדת מצוינות ויזמות, ומצאנו כי תחת ביה"ס ליזמות קיים צורך במועדון ששם דגש על ניהול, חדשנות ויזמות מתוך זווית של תאגיד בינלאומי מוביל בתחומו, זוית שלא היתה קיימת בשום מועדון סטודנטים קיים. היה מרתק לשמוע את פרזנטציות הסיום היצירתיות של הסטודנטים ואין ספק כי מצפה להם, ולחבריהם הזוכים מהסמסטר הבא, נסיעה מרתקת לפגישות עם דמויות בכירות במטה העולמי של לוריאל בפריז".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here