לרבים אחד השיקולים להשלמת בגרויות הוא השיקול הכלכלי. אנחנו באתר סטאדי פור יו כאן לעשות לכם סדר בכל העלויות וגם להציע לכם את בתי הספר הטובים בתחום.

זה לא באמת משנה איך בדיוק מצטיירת בדמיונך תקופת התיכון בהם בילית על שפת הנהר או הים במקום בשיעורי מתמטיקה, למרות שכל המבוגרים סביבך לא הפסיק להגיד לך כמה פוטנציאל מבוזבז יש בך, או שאתה מאלה יחידי הסגולה שהגיעו לכל השיעורים, למדו והשקיעו, ופתאום גילית כי חסר לך נקודות יחידות לממוצע על מנת להתקבל להנדסה ולרפואה. פתאום מצאת את עצמך משתחרר מהצבא אבל ממשיך את הרומן עם מבחני הבגרות.

הדרך לאקדמיה מתחילה בבגרות:
למעשה, אין זה משנה לאיזה חוג אתה רוצה להתקבל, בין אם מדובר בפסיכולוגיה, משפטים, הנדסה תקשורת או רפואה (את אמא אתה תעשה מאושרת בכל מקרה), כל מוסד לימודי אקדמי שהוא, דורש כתנאי לקבלתך תעודת בגרות מלאה ולכל מקצוע ממוצע ציונים שונה על מנת שתוכל להתקבל לחוג זה. הכלל הברור לכך הוא כל חוג שיש אליו ביקוש גבוה, תנאי הקבלה אליו יהיו גבוהים יותר.

כמה זה עולה לנו?
אם אין לך מושג היכן להירשם לשיפור ציוני הבגרות שלך ואתה מתלבט בין קורס במכונים פרטיים למכינה במכללה, אנחנו נשמח לעשות לך סדר בבלגן. יש בארץ מספר לא מבוטל של מכונים פרטיים המציעים מגוון רחב של קורסים להשלמת בגרויות המתבססים על שיעורים פרונטאליים אינטנסיביים על פי תוכנית הלימודים. היתרונות של המכונים הפרטיים מתבטא בגמישות של שעות הלימוד, יש לימודי ערב ובבוקר תוכל לעבוד ולהתפרנס או לימודי בוקר לבחירתך.

מחירים:
אם אתה שואל כמה עולה להשלים בגרויות במכונים הפרטיים, ובכן כאן טמון החיסרון – כל קורס עולה בין 3000 עד 5000 ₪ וזה בלי לקחת בחשבון את עלות פתיחת תיק אקסטרני העומד על 137 ₪ ועוד 30 ₪ על כל יחידת לימוד. כאן לא תקבל מלגה מלאה או חלקית.

מכינות לבגרות:
אם יש בכוונתך לשפר או להשלים מספר גדול של מקצועות בבגרות, כדאי שתיקח בחשבון להתקבל לאחת מהמכינות הקדם אקדמיות במכללות שם תיאלץ לעבור מבחן מיון או באוניברסיטאות אם יש ברשותך ציון במבחן פסיכומטרי. אם אתה שואל כמה עולה להשלים בגרויות במכינה קדם אקדמית, אזי התשובה תעלה חיוך בשפתייך, תוכל ללמוד בחינם על חשבון הפיקדון הצבאי או לקבל מלגה מלאה או חלקית.

רוצים לקבל הכוונה מהירה ולמצוא את בתי הספר המובלים להשלמת בגרויות? אנחנו כאן להציע לכם את כל הפרטים, המחירים וההמלצות שיעזרו לכם להתחיל ללמוד ברגל ימין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here