ענבל גילדין בהרצאה על הצטיינות במחקר חינוכי טכנולוגי עם מנכ"לית המכללה צילום: שירלי הרשקו

ההון האנושי כמוביל להצלחה

זה היה ללא ספק יום עיון והכנה מיוחד לקראת פתיחת שנת הלימודים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. עשרות מרצים, מנהלי מגמות, מתרגלים הגיעו חדורי מוטיבציה לפתיחת שנת לימודים נוספת, כשהנושא עליו שמה השנה דגש מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל היה, מצוינות לצד ערכיות, השבחת דרכי ההוראה. "הייתה הייתה אוירה טובה וחגיגית של פתיחת שנה. הרגשתי את   הרצינות של צוותי ההוראה, השואפים להוביל את הסטודנטיות והסטודנטים להצלחה משמעותית במכללה. התמיכה שהסטודנטים חווים אצלנו היא בזכות סגל המרצים והקשר שהוא יוצר עם הסטודנטים והסטודנטיות", סיכמה המנכ"לית.

יום עיון גדוש, מרתק ומעניין התקיים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל לצוות המרצים, מנהלי המגמות, והמתרגלים בשיתוף צוותי המנהלה. את היום פתחה מנכ"לית המכללה מרב ששון אמויאל, בשיחת מבוא על חזון המכללה, ומטרותיה; ממצוינות לימודית ועד למעורבות חברתית, ערכיות לצד התמקצעות והישגיות. המנכ"לית הציגה את אפיון הסטודנט במכללה וחידדה את המטרות העומדות לפני המרצים לשנת הלימודים הנוכחית.

באודיטוריום המלא על פי התו הירוק, הציגה מנכ"לית המכללה את האתגרים שנכונו לסטודנטים לאחר שנת הזום וההתמודדות עם מגפת הקורונה והשלכותיה, כמו כן שטחה את החזון הערכי לצד הלימודי וכן את התכנית החדשה במכללה לפרויקטים של מצוינות בכל מגמה, המתקיימים כבר במגמת הנדסת תוכנה והנדסת חשמל וזוכים להצלחה רבה.
המנכ"לית שבה על המוטו כי הצלחת הסטודנטים והמכללה תלויה בהצלחת המרצים ורכזי המגמה, "אתם חוד החנית של המכללה," הוסיפה מרב ששון אמויאל.

יצוין כי לצד שבירת גבולות הקמפוס ויצירת הווי סטודנטיאלי במכללה, הציבה המנכ"לית את רכישת מיומנויות הלמידה כנושא מרכזי במהלך כל השנה, אשר יבוא לידי ביטוי בסדרת סדנאות רוחביות לאורך השנה ולכל המגמות. יצוין כי שבועיים טרם פתיחת שנת הלימודים במכללה מתקיימים בכל המגמות לימודי הכנה לסטודנטים על מנת לקדם את הסטודנטים ולאפשר פתיחת שנת לימודים שווה.
לאחר דברי המנכ"לית והצגת סרט תדמית על המכללה, הציגה רונית מדר הממונה על ההטרדות המיניות במכללה את הכללים על כל המשתמע למניעת הטרדה מינית. ענבל גילדין דוקטורנטית בפקולטה לחינוך באוניברסיטת חיפה, זוכת פרס סילבר על הצטיינות במחקר חינוכי טכנולוגי ריתקה את המרצים  בהרצאה בנושא: ייצוגי מידע חזותיים ותרומתם ללמידה אפקטיבית. בתום ההרצאה התקיימו סדנאות בנושאים: עקרונות בניהול שיעור מיטבי שהובילה ד"ר עינבל וינברג, כלים דיגיטליים מגוונים שהעבירו צחי בן שטרית מנהל מערך המחשוב במכללה, ושי גולדנברג אף הוא ממערך המחשוב במכללה. יום העיון נחתם בהרמת כוסית ושי לכל משתתף.

צוות מנצח
צילום: שירלי הרשקו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here