מעוניינים להעמיק את הידע שלכם בתחום החשבונאות להגיע עד לרמה הבכירה של חשבונאי בכיר מדופלם? אם גם אתם רוצים להתקדם ולעבוד בתפקיד בכיר בתחום החשבונאות, מקומכם איתנו. לכל שאלה אתם מזומנים להשאיר את הפרטים שלכם באתר!

אם יש לכם הכשרה בתור מנהלי חשבונות או יועצי מס ואתם אוהבים את התחום הפיננסי ומעוניינים להתקדם ולהגיע לדרגות בכירות, אתם יכולים להירשם ללימודים נוספים בתחום, כך שבסיום הלימודים תוכלו להשתלב במקומות עבודה רבים הדורשים את הידע והמיומנות בתחום החשבונאות.

אל תישארו מאחור, הצטרפו גם אתם לרבים שכבר סיימו את הלימודים ונהנים ממשרות בכירות ומרתקות בתחום החשבונאות. נשמח לקבוע איתכם פגישת ייעוץ ולספר לכם על תוכנית הלימוד המגוונת ועל אפשרויות התעסוקה הרבות בסיום הלימודים! 

תכנית הלימודים:
לימודי חשבונאי בכיר מדופלם הם לימודים הנמשכים בסביבות שנתיים וכוללים קורסים שונים  בנושאים הבאים: הנהלת חשבונות, דיני מיסים כמו הנחות ממס ומס הכנסה, דיני עסקים, מחשוב בהנהלת חשבונות, חישובים מסחריים ועקרונות תורת המסחר והשכר. מי שסיים ונבחן בהצלחה בכל הבחינות הדרושות מקבל תעודת חשבונאי בכיר ויכול לעבוד במגוון משרות.

אפשרויות תעסוקה בסיום הלימודים:

בשנים האחרונות עולה הדרישה לחשבונאים בכירים ולכן קל מאד להשתלב בשוק התעסוקה.
החשבונאי הבכיר אחראי למעשה על כל מערכת החשבונאות המורכבת שבחברה ומפקח על ההתנהלות התקינה מבחינה פיננסית. אפשרויות הקידום רבות מאוד והתפקיד מעניין ומגוון. ניתן לעבוד הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי, בארגונים כלכליים או עסקיים או במשרד רואי חשבון.

האפשרויות:
האפשרויות העומדות בפני בוגרי הקורס הינן למעשה בלתי נדלות, מאחר ולא קיימת אפשרות במשק להתנהל ללא ניהול חשבונות של חברה, תאגיד, רשות מקומית, נותני שירותים (כגון עורכי דין) ועוד. כבר בלימודי הנהלת חשבונות
סוג 1 ניתן להשתלב במקומות עבודה, כמובן שהמשך לימודים בהנהלת חשבונות סוג 2 וסוג 3 יגדילו את מבחר המקומות בהם ניתן להשתלב.

אז אם השתכנעתם ואתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תנאי הקבלה ועל מיטב המרצים המעבירים את הקורסים השונים אל תתלבטו, מלאו את הטופס המצורף ואנחנו כבר נדאג לחזור אליכם עם כל המידע הרלוונטי!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here