אם אתם מעוניינים בקורס השלמת בגרויות בירושלים, אם רק חסר לכם מספר יחידות בודדות או ברצונכם לשפר את הציונים הקיימים במטרה להתקבל לחוג שתמיד חשקתם, תמו חיפושיכם כאן במאמר שלפניכם תמצאו את כל המידע, הפרטים והעדכונים החמים בכל הנוגע להשלמת בגרויות בירושלים!

הנה אנחנו מתחילים:

רשת אנקורי לבגרות ופסיכומטרי – רשת אנקורי בירושלים ממוקמת בסמוך לכיכר ציון. זו היא רשת ידועה ומפורסמת בעיקר בשל ספרי הלימוד המצוינים שלה לבגרות ולפסיכומטרי. במסגרת הלימוד ברשת תקבלו בסיום הקורס ובסמוך למועד בחינת הבגרות מרתון של שבועיים מרוכזים ואינטנסיביים של הכנה לבחינה. בדרך כלל הלימודים נערכים בשעות הערב ובשישי בוקר.

רשת לחמן לבגרות ופסיכומטרי –  הסניף הירושלמי של רשת לחמן לבגרות ופסיכומטרי יושב ליד קניון מלחה. כאן תוכלו למצוא מגוון מסלולי לימוד לבגרות מלאה ותוכניות לימוד להכנה לבגרות במקצועות ספציפיים כגון: תנ"ך, מתמטיקה, היסטוריה, אנגלית, ספרות ועוד.

בית ספר ירדן –  בית ספר ירדן שוכן בשכונת נחלת השבעה ובו תוכלו למצוא מגוון רחב של מסלולי לימוד של השלמת בגרויות בירושלים, שיעורי תגבור מחוץ לשעות הלימוד ללא תוספת תשלום ומפגשים מרתוניים בסמוך למועדי המבחנים.

לדתיים ולשומרי המסורת ביניכם, בית ספר ירדן מציע מסלולי לימוד להשלמת בגרויות בכיתות נפרדות לבנים ולבנות במתכונת של חמישה ימי לימוד מלאים בשבוע למשך 8 חודשים.

מכינות קדם אקדמיות:

⦁    המכללה האקדמית להנדסה בירושלים –  כאן תמצאו מסלולי הכנה לבגרות במקצועות אנגלית, מתמטיקה ופיזיקה.

⦁    המכללה החרדית בירושלים –  ממוקמת בגבעת שאול ומכינה בנות חרדיות מכל הארץ לבגרות.

⦁    האוניברסיטה העברית בירושלים –  האוניברסיטה מאפשרת השלמת בגרויות בתחומה לכל אלו שסיימו 12 שנות לימוד או כאלו שלא סיימו 12 שנות לימוד ואחרים המעוניינים לשפר את ציוניהם. מתכונת הלימודים היא של 5 ימי לימוד מלאים בשבוע.

⦁    מכללה אזורית מעלה אדומים – במכללה זו צעירים עד גיל 27 יכולים להשלים ולשפר את ציוני הבגרות במימון מלא או חלקי של יוצאי צבא. מסלול הלימודים מותאם לבוגרי תיכון דתי.

⦁    המכללה לחינוך ע"ש דוד ילין –  במכללה יש 3 מסלולי לימוד להשלמת בגרויות: לאלו שיש בידם בגרות חלקית, לאלו שלא סיימו 12 שנות לימוד ולבוגרי 11 שנות לימוד לפחות.

השלמת בגרויות בירושלים לחיילים משוחררים:

⦁    מכון תמר – ממוקם בגבעת שאול ומציע מגוון רחב של מסלולי לימוד להשלמת בגרויות לחיילים משוחררים בכפוף לפיקדון השחרור.

⦁    בית ספר תיכון אקסטרני – ממוקם ליד המכללה למינהל בשכונה היוונית בעמק הרפאים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here