כל מה שרציתם לדעת על לימודי בגרות באנגלית ומתמטיקה!

אנגלית ומתמטיקה ידועים כמקצועות שתלמידים רבים מתקשים איתם במהלך הלימודים בתיכון. מרגישים שפשוט לא נועדתם לעסוק במשוואות דיפרנציאליות או לדבר אנגלית בחופשיות? היום כל אחד יכול לעשות השלמת בגרות במתמטיקה. בואו ונפריך כאן בפורטל study4u כמה מהמיתוסים השכיחים על השלמת בגרויות.

רגע רגע! גם אתם צריכים מידע על השלמת בגרות באנגלית? בואו לקבל מאיתנו ייעוץ מקיף, המלצות על קורסים מתאימים והטבות שאסור לפספס- הכל בטופס המצורף כאן באתר!

מ-0 ל- 5 יחידות ב – 60 שניות:

טוב, אולי לא בעידן של ימינו. כיום ניתן לראות תוצאות טובות ביותר בגרות באנגלית בצורה רווחת יותר ויותר. אנגלית כיום היא שפה הכרחית כמעט בכל תחום. דוגמא פשוטה היא האינטרנט.

ובתחומי העבודה והלימודים – ישנם תחומים אשר קצרה היריעה מלהכיל, שללא אנגלית הנשלטת בצורה של קריאה, כתיבה ודיבור, רוב הסיכויים שיסמנו עליכם איקס אחד גדול, ויעברו למישהו שכן יכול לבטא טלפון במבטא של אנגלי הלוגם כוס תה עם חלב בשעת ערביים.

האם השלמת בגרות מיועדת רק ל…

• מי שכבר יודע אנגלית מעולה- לא נכון. על מנת לעבור את הבגרות באנגלית ולקבל תעודת בגרות ניתן לגשת גם ל-3 יחידות לימוד, הרמה הבסיסית ביותר.

• מי שיש לו הרבה כסף לקורס- טעות! בתי הספר הרבים מודעים לעובדה שאתם צעירים ורק בתחילת הדרך. משום כך ישנם מספר מקורות מימון (כמו למשל הפיקדון הצבאי), פריסה נוחה של תשלומים וכדומה שיסייעו לכם בכל זאת לעשות זאת עכשיו ומבלי לחכות.

ומה אומרים על השלמת בגרות במתמטיקה?

• רק לגאונים- ממש לא נכון. כמו לגבי יחידות הלימוד באנגלית, כך גם לגבי המתמטיקה. אומנם לא כולם התברכו בחוש מתמטי, אך האם זה אומר שמי שלא נולד עם כפית איינשטיין בפה לא יכול לעשות השלמת בגרות במתמטיקה? כמובן שלא! מורה מקצועי ומנוסה ידע לאבחן את הרמה שלכם במתמטיקה ולשלב אתכם בקבוצה הנכונה בקורס הכנה לבגרות.

• לא לחיילים- לא בהכרח. אם לדוגמא אתם משרתים קרוב לבית וחוזרים הביתה בשעות אחר הצהריים או לפנות ערב, תוכלו להשתלב בקורס ערב במסגרת של יום יומיים-בשבוע. רוב בתי הספר להשלמת בגרויות יקבלו אתכם אפילו בימי שישי ויבואו לקראתכם עם תכנית הלימוד.

משלימים בגרות – רוצים להגיע רחוק?
הסוף לתירוצים! בואו להוכיח לעצמכם ולכל העולם למה אתם באמת מסוגלים. השלמת בגרות באנגלית לא רק תתרום לביטחון העצמי שלכם אלא תסלול את הדרך הבטוחה לעתיד ורוד ומוצלח.

אבל מה זה ייתן לי בכלל?

שיפור בגרות באנגלית קודם כל מעלה את הממוצע של תעודת הבגרות. ויכול לשמש כרף כניסה לתחום כלשהו אליו רציתם להתקבל. אם תגיעו עם בגרות באנגלית 3 יח"ל יחשוב המראיין – "אוקי אז מקסימום הם יודעים לקרוא את המושג קוקה קולה". זה לא לעניין. שיפור האנגלית בסופו של דבר מקדם אתכם בעיני עצמכם, ומקנה לכם ביטחון עצמי בכל הקשור לעולם שצורך אנגלית כדבר אלמנטארי.

אז למה לדחות למחר את מה שאפשר לעשות היום? קבלו מחירים, יעוץ ומידע על קורסים מובילים בכל רחבי הארץ דרך הפורטל שלנו. מלאו את הפרטים ונחזור אליכם הכי מהר שאפשר, השירות ניתן לכם בחינם וללא כל התחייבות מצדכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here