קרדיט צילום: אסף לב

עמדת תרומת דם של שירותי הדם של מד"א בשיתוף בן&גריס

תוצב  בחנוכה ביום שלישי ה 20.12 במרכז האקדמי רופין

בין השעות 10.00 בבוקר עד 14.00  

קרדיט צילום: יחצ

 

מותג הגלידות בן & ג'ריס ישראל ממשיך בפעילות חברתית יחד עם שירותי הדם של מגן דוד אדום, במטרה להעלות את המודעות לתרומות דם בישראל ולעודד צעירים להצטרף למאגר תורמי הדם הקבועים של מד"א בישראל, כאשר יציבו בחג החנוכה יום ג׳ 20.12 בין השעות 10.00 בבוקר עד 14.00  עמדת התרמת דם של מד"א במרכז האקדמי רופין.

 

לנוכח הפרסומים בשנה האחרונה לפיהם קיים מחסור בעיקר במנות דם מסוג O  החליטה  חברת בן & ג'ריס  לצאת בשיתוף פעולה עם שירותי הדם של מד"א במסגרתו יציבו במהלך השנה הקרובה ברחבי הארץ דוכני חלוקה של חברת בן & ג׳ריס לצד עמדות לתרומות דם, באזורים מרכזים בהם נמצאים צעירים,  כמו:  אוניברסיטאות, מכללות, קניונים, מרכזי קניות ובילוי ועוד. הפעילות תכלול הצבת מקררים של המותג וכל מי שיתרום דם יקבל גלידה במבחר טעמים שונים.

קרדיט צילום: יחצ

 

עד כה נתרמו מאות מנות דם עבור מד"א בפעילות זו שנערכה בדיזינגוף סנטר תל אביב,  בעירית ראשון לציון, ובכנסת ישראל בירושלים.

 

לדברי ליאור אלטמן, המנהל הארצי של מחלקת התרמות דם במד״א: "אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה ועד כה ההתרמות היו מוצלחות מאוד. ב-3 המוקדים בהם הפעלנו את העמדה – הותרמו מאות מנות והתורמים אכן שמחו לקבל את הגלידה הטעימה והמרעננת בסוף תרומת הדם. אנחנו מקווים להמשיך את שיתוף הפעולה הפורה במקומות נוספים ברחבי הארץ ולעודד עוד ועוד אנשים לתרום דם ולהציל חיים".

 

לדברי רועי דון סמנכ"ל השיווק של  בן & ג'ריס ישראל: "אנו רואים חשיבות רבה בגיוס תרומות דם  העשויות להציל חיים, ופונים לאוכלוסיות שונות, בניהם צעירים וסטודנטים ושמחים לשיתוף פעולה עם המרכז האקדמי רופין, הנחשב לאחת המכללות המובילות בישראל עם מעלה מ  6,000 סטודנטים ו​חברי סגל רבים". לדבריו: "אנו מאמינים כי ביכולתנו לחולל שינוי בכך שנעורר מודעות באמצעות קמפיין זה  – המרכז האקדמי רופין  הינה התחנה הרביעית של הפרויקט ואנחנו מקווים להצלחות נוספות".

 

 

 

 

בשירותי הדם של מד"א קוראים לציבור לתרום דם בעמדות התרמות הדם נוספות של מגן דוד אדום שיוצבו בקניונים, בתחנות מד"א השונות ובמקומות ציבוריים ברחבי הארץ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here