מאות מוזמנים התכנסו אמש במכללת "עתיד באר שבע" לחגוג את טקס חלוקת הדיפלומות במעמד ראש העיר באר-שבע רוביק דנילוביץ' ומנכ"ל קבוצת עתיד אייל קרמר

בנאומו בטקס אמר קרמר: "מחר האוצר אמור להציג לנו את עתיד ההנדסאים בישראל, ונראה האם המדינה מבינה את חשיבותם לתעשייה ולעתיד שלה. כבר שנים ארוכות שהדרישה אליהם עולה ומספרם עומד במקום. אני מקווה שלא יבוא היום שנצטרך לייבא הנדסאים לישראל כמו פועלי בניין".
דנילוביץ' הוסיף: "אני גאה בכם, לא כל אחד צריך לעשות תואר באוניברסיטה. בעולם החדש אנשים ינתבו את עצמם להכשרות מקצועיות שמתאימות להם. עומד בפניכם אדם בגובה 1.76 עם ציון 32 ב3 יחידות מתמטיקה וציון פסיכומטרי כמו הגובה שלו. זה לא אומר שמישהו יכול להגביל לי את החלום ולהגיד לי שלא אוכל להיות מה שארצה. זה היופי בעולם החדש שכולנו חיים בו".
קרדיט צילום: יח"צ
הסטודנטים, שעשרות מהם סיימו את לימודיהם בהצטיינות, למדו בפקולטות השונות במכללה בהן הנדסאי רכב, הנדסאי חשמל, הנדסאי בניין, מכשור רפואי, עיצוב מדיה, תוכנה, תעשיה וניהול ואדריכלות נוף.
באירוע המיוחד, שנערך בפארק קרסו למדע, חגגו הסטודנטים את סיום הלימודים רגע לפני כניסה לשוק התעסוקה בו קיים מחסור בבעלי המקצועות הפרקטיים אותם לומדים ברשת. במכללת באר שבע של רשת "עתיד" לומדים קרוב ל-1,000 סטודנטים והיא נחשבת לאחת המכללות המובילות בתחומה בארץ.
מנכ"ל קבוצת עתיד, אייל קרמר: "אני מברך את הבוגרים שלנו שזכו הערב לקבל את הדיפלומה שלהם בדרך לאתגר הבא בחייהם וגאה במצטיינים שהגיעו להישגים יוצאי דופן. אנחנו ב'עתיד' נמשיך להוביל את תחום ההשכלה הטכנולוגית בישראל ועומדים בקשר ישיר עם הגופים והחברות המובילות במשק. כל אחד ואחת מהבוגרים כאן יתרמו באופן ישיר לפיתוח כלכלת מדינת ישראל ואנחנו מאחלים להם הצלחה גדולה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here