מגיל קטן מלמדים אותנו כי לימודים הם דבר חשוב, שיש לרכוש מקצוע וכל זה כדי להתקדם ולהצליח בחיים. כיום, בעידן הדיגיטל, כאשר הטכנולוגיה מתפתחת יותר מהר מהקצב שבו אנו גדלים ומצליחים בכלל להכיל את כל המידע והטכנולוגיה החדשים. באמצעות האינטרנט ניתן ללמוד כמעט כל דבר, לרוב זה יהיה גם בחינם, ואנשים רבים מתחילים לרכוש מקצועות באמצעות האינטרנט. כאן עולה בעצם השאלה – האם באמת חשוב ללמוד היום אחרי צבא?

לימודים באינטרנט או במסגרת פרונטלית?

לכל אחת ממסגרות הלימוד הללו יש יתרונות ויש חסרונות. כשמדובר באינטרנט תוכלו להשיג את המידע בחינם, אולם מידע מקצועי מעמיק במרבית המקצועות יתומחר בתשלום. מצד שני במסגרת מרבית הקורסים שתלמדו באוניברסיטאות ומכללות תלמדו לרוב דברים בסיסיים בחלק גדול מהשיעורים, דברים שהייתם מוצאים בחינם באינטרנט. הליך הלימוד הפרונטלי הוא ארוך יותר ותצטרכו להגיע פיזית לשיעורים ולהיות כפופים לפרויקטים ומבחנים שיציבו בפניכם. לימודים אלה אולם יקנו לכם תעודה פיזית רשמית של אותו מוסד מוכר, דבר שעשוי לסייע לכם משמעותית בקריירה המקצועית שלכם.

אין ספק כי התשובה לשאלה האם כדאי ללמוד היום באינטרנט לבד או במסגרת פרונטלית – טמונה במקצוע ובקריירה שאתם צופים לעצמכם. אם אתם רוצים להיות אנשי מחשבים ואינטרנט הרי שתוכלו ללמוד זאת באמצעות האינטרנט עצמו. אם אתם מעוניינים במקצוע פיזי כמו אינסטלציה, מזגנים, הנדסה וכד' – אלה תוכלו ללמוד בצורה מקצועית רק במוסד לימודים פרונטלי מסודר.

התחשבו בצרכים הנפשיים שלכם:

הדרך להצלחה בלימודים ובמקצועות מסוימים תלויה בסוג האדם שאתם. אם אתם יכולים להתרכז יותר טוב כאשר אתם לבד עם המחשב והאוזניות, לקרוא תוכן במחשב ולצפות בסרטונים – עדיף לכם ללמוד לבד באמצעות האינטרנט. אם אתם יכולים להתרכז בקבוצה או אוהבים שיש סביבכם עוד אנשים ואפילו קל לכם ללמוד יותר עם אנשים אחרים – אתם צריכים מסגרת פרונטלית שתלווה אתכם לאורך תהליך הלימוד.

אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של מידע אודות לימודים, טיפים והמלצות על לימודים במסלולים שונים ועל המקצועות השונים. כך תוכלו להיעזר במידע שאתם לומדים כדי לבחור את הדרך שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here