קרדיט: יח"צ

סוכני ביטוח עובדים בשני תחומים מרכזיים הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי. סוכני ביטוח אלמנטרים אחראים על כל הביטוחים הקשורים לרכוש או לפגיעות בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. הסוכנים הפנסיוניים מעניקים שירות כולל ומקיף ללקוחות בנוגע לכל חסכונות הפנסיה שלהם והביטוחים הנלווים. בשביל לעבוד כסוכני ביטוח עליכם לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה יסודות הביטוח, בנוסף לשני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהמסלולים. על מנת לעבור את ההכשרה בהצלחה המכללות השונות ברחבי הארץ מציעות תוכנית לימודים של קורס סוכן ביטוח מקיפה המכינה את הסטודנטים למבחנים. הלימודים מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית ומאפשרים לכם להתכונן בצורה מלאה למבחנים ולהכין את עצמכם לסטאז' המתאים. לפני תחילת העבודה כסוכני ביטוח עליכם לעבור סטאז' של חצי שנה.

מהן אפשרויות הפרנסה עבור סוכני ביטוח?

לאחר סיום קורס לימודי סוכן ביטוח, סוכני ביטוח פנסיוניים או אלמנטרים יכולים לעבוד כעצמאים או כשכירים, בחברות הביטוח הגדולות וסוכנויות הביטוח השונות ברחבי הארץ. רבים מסוכני הביטוח מתחילים את הצעדים הראשונים בתחום במסגרת החברות הגדולות, בשביל לרכוש ניסיון מקצועי לקראת עבודה כעצמאים. סוכני ביטוח עצמאים יכולים כל הזמן להשתכלל ולהוסיף נדבך נוסף לבית העסק. הוספת הכשרה מקצועית נוספת לעסק, מאפשרת לסוכנים להגדיל כל הזמן את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה ולשמור על הרעננות המקצועית שלהם.

במסגרת הביטוח הפנסיוני אפשרויות הפרסה הנוספות הן כמשווקים של פוליסות ביטוח ויועצים פנסיוניים. המשווקים מוכרים פוליסות ביטוח ללקוחות והיועצים מעניקים להם שירות אובייקטיבי בכל הנוגע לחסכונות הפנסיוניים שלהם ולביטוחים השונים. הבחירה בקריירה מקצועית בתחום הביטוח, מתאימה עבור אנשים שאוהבים לעבוד עם לקוחות ויש להם זיקה לתחום הפיננסי והפנסיוני. השילוב המיוחד בין ידע מקצועי לעבודה עם לקוחות היא מסימני ההיכר המובהקים של התחום.

קרדיט: יח"צ

מקצועות נוספים בעולם הביטוח

בעולם הביטוח ישנם מקצועות נוספים שאינם דורשים הסמכה על ידי הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. רפרנט ביטוח או חתם ביטוח עוברים הכשרה קצרה יחסית, המאפשרת להם להשתלב בתחום במהירות. הרפרנטים אחראים על כל הניהול של המשרד והם חלק מרכזי בתפקודם התקין של הסוכנויות ומשרדי הביטוח. הלימודים בתחום מתמקדים בצד המעשי של העבודה המשרדית ביחד עם לימוד מעמיק של פוליסות הביטוח השונות וההיבטים המשפטיים הקשורים לתחום.

חתמי ביטוח הם אלו המאשרים את הפוליסות השונות עבור הלקוחות. זהו תהליך משמעותי בהתאמת הפוליסה ללקוח. החתמים מקבלים את ההחלטה על קבלה של העמית לחברת הביטוח. בהתאם לכך, חתמי ביטוח קובעים באילו תנאים תתקבל הפוליסה, מה יהיה גובה הפרמיה ומה היקף הכיסוי של חברות הביטוח. החתמים בודקים את כל הפרמטרים הנדרשים לביצוע העסקה.

חתמי ביטוח דואגים לבצע הערכה כוללת של כדאיות הפוליסה לטובת הרווחיות של העסקה עבור החברות וסוכנויות הביטוח. זהו אחד המקצועות המבוקשים ביותר כיום בשוק העבודה.

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר המכללה המובילה בתחום הביטוח והפיננסים, ישנם מסלולי לימוד רבים בהתאמה אישית לצרכים של הסטודנט. המכללה מכשירה סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים לעבודה עם לקוחות, ומקנה להם את כל הכלים הנדרשים לעבור את המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר בהצלחה יתרה. בנוסף לכך, המכללה מציעה קורסים שונים בעולם הביטוח עבור חתמי ביטוח, חיתום עסקי, כללי ורפואי והכשרה מיוחדת עבור רפרנטים לביטוח. המכללה מעניקה לסטודנטים ייעוץ אישי לכל אורך הדרך ובסיום הלימודים הסטודנטים נהנים מפורטל משרות עשיר המקנה להם יתרון משמעותי בשוק העבודה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here